OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talar du finska obehindrat? Älskar du service och full fart på jobbet? Då ska du söka detta jobbet som kundtjänstmedarbetare hos Coopervision.
Om företaget
CooperVision är en global tillverkare av kontaktlinser. Om du bär kontaktlinser så är sannolikheten stor att du har provat våra produkter då vi levererar till de flesta optiker i Norden. Vi är ett globalt bolag med närvaro I över 40 länder men vi arbetar som det "lilla, stora" företaget. Det gör att vi kan vara flexibla till den föränderliga marknaden, behovet som våra kunder har men också att vi kan tänka utanför boxen när vi behöver.
CooperVision har fyra kärnvärden som definierar oss som företag och vår unika kultur; vi är hängivna, vi är innovativa, vi är en partner och vi är vänliga. Vi fokuserar på att göra vår affär bättre varje dag där vi alltid sätter våra kunder först och stöttar våra kollegor.
Med en kombination av innovativa produkter och kreativa lösningar bidrar vi med nytt perspektiv på vår marknad och skapar fördelar för såväl kunder som användare av kontaktlinser.
Vi är ambitiösa och letar efter en likasinnad person som vill ingå I vårt erfarna kundtjänst team. Tjänsten är ett vikariat.
Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för alla inkommande samtal via telefon såväl som via vårt CRM system. Du hanterar och bearbetar order, reklamationer såväl som att hantera de olika frågeställningar våra kunder har. Du kommer samarbeta med övriga interna avdelningar för att lösa våra kunders behov efter bästa förmåga.
Några viktiga arbetsuppgifter:
* Samarbeta med teamet för att nå våra uppsatta KPI: er
* Säkerställa att våra system är uppdaterade med korrekt information
* Hantera krediter och ta fram rapporter och relevant statistik
* Stötta upp och delta vid behov på mässor och utställningar
* Följa upp kampanjer mot kund
Kvalifikationer
Du har arbetat i en liknande miljö där du har god vana av att hantera stora volymer av samtal såväl som hantera våra kunders olika personligheter och behov. Kanske har du arbetat på ett callcenter eller kvalificerad kundtjänst på ett annat bolag?
Du behöver:
* God svenska, finska och engelska i både tal och skrift.
* God förmåga att snabbt sätta dig in i gällande processer.
* Mycket god administrativ förmåga där du använder olika system obehindrat.
* Erfarenhet av att arbeta mot många interna och externa kontaktytor som ställer höga krav på kommunikation såväl som förmåga att samarbeta.
Personliga egenskaper
För denna roll behöver du vara lösningsorienterad, organiserad och ha öga för detaljer. Du kan ta initiativ och arbeta självständigt inom din roll. Du har lätt för att kommunicera och ge utmärkt service via telefon och mail där du kan anpassa din dialog till varje kunds unika behov.
Du behöver:
* Vara flexibel och kunna hantera många ärenden parallellt
* God förmåga att lyssna och förstå kundens behov
* Lätt för att lära
* Bibehålla lugn i samtliga situationer och erbjuda utmärkt service till våra kunder
Vi erbjuder
Du kommer vara del av ett växande företag fullt med möjligheter där du kommer arbeta tillsammans med några av de mest dedikerade människorna i vår bransch. Vi har ljusa trevliga lokaler, lättillgängligt i Gårda. Varmt välkommen med din ansökan!
Kontakt
I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.
För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mona Borkmann på mona.borkmann@manpower.se. alternativt 031 - 61 72 94.
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!