OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en duktig datoranvändare med känsla för service? Då har vi ett ledigt jobb i Borås för dig!
Vad gör en kundtjänstmedarbetare?
• Tar emot inkommande mejl- och chattmeddelanden från Comviqs kunder och besvarar deras frågor kring exempelvis, fakturor och abonnemang.
• Ger kunderna service av hög kvalité, är lyhörd för deras behov och önskemål samt gör allt för att uppfylla dessa. En del av detta sker genom merförsäljning där du erbjuder Comviqs kunder förmånliga produkter och erbjudanden.
• Du kommer att arbeta i flera olika datorsystem samtidigt där du navigerar för att hitta information och administrerar ärenden.
Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare för Comviq chatt?
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom service eller kundtjänst, vi ser snarare till din vilja och potential att utvecklas och växa in i rollen som kundtjänstmedarbetare.
• Du har mycket god datorvana.
• Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
• Vi ser att du har fullständiga betyg från gymnasiet.
• Du kan börja jobba i mitten av juli.
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Till Transcom i Borås söker vi nu engagerade kundtjänstmedarbetare. Du kommer arbeta i kundtjänsten för Comviq chatt, detta är en ren kundtjänst där du kommunicerar via e-post/web/chatt och där datorn är ditt främsta arbetsredskap. Du kommer arbeta med att besvara frågor från Comviqs kunder gällande exempelvis fakturor och förlängning av abonnemang. Tjänsten är på 75%.
Transcom är ett företag som strävar efter att skapa en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö för sina medarbetare. På företaget finns stora möjligheter till utveckling och goda chanser till en lysande karriär. Arbetsmiljön präglas av en härlig sammanhållning och gemenskap där du har möjlighet att lära känna nya människor och knyta kontakter för framtiden.
Du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower men arbetet sker ute hos Comviq på Transcom. Uppdraget startar under mitten av juli och inleds med 7 veckors betald utbildning.
Vi arbetar löpande med att tillsätta tjänsterna och det är därför viktigt att vi får in din ansökan så snart som möjligt för att du skall få möjlighet att bli en del av Comviqs kundtjänst.
Vad betyder tjänsten för företaget?
I Comviqs kundtjänst spelar du en ytterst viktig roll gällande kundernas upplevelse av företaget. Du är företagets ansikte utåt. Du agerar som en god representant för företaget med ständigt fokus på kundens bästa.
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi letar efter dig som brinner för service och med stor drivkraft och engagemang för att utvecklas i rollen. Vi ser att du trivs med att jobba i ett högt tempo.
Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Vad kan ni erbjuda mig?
• Fast månadslön
• Genom en anställning via oss kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
• Du har också möjligheten att få en fin referens för framtida anställningar.
• Eftersom du kommer jobba med Comviq, Transcom och Manpower som är tre välkända varumärken så möjlighet att skaffa dig en tung merit.
• En personlig konsultchef.
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen.
Gilla oss på Facebook!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71