Ledigt jobb inom kundtjänst hos Vattenfall i Umeå-sök idag!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som brinner för service och vill hjälpa andra? Trivs du bäst med telefonen och datorn som främsta redskap? Är merförsäljning och arbete mot uppsatta mål något som driver och motiverar dig? Då har vi tjänsten för dig! Hos Vattenfall i Umeå kommer du arbeta med ett positivt och engagerat team som aktivt jobbar för att ge sina kunder den bästa upplevelsen. Du kommer få en gedigen introduktionsutbildning, träffa nya människor och kunna lägga till en nyttig erfarenhet på ditt CV. Låter detta intressant? Tveka inte, sök idag!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Vattenfall är ett företag som månar om sin personal, exempelvis har man ett stort fokus på hälsa och välmående. Du kommer jobba i trevliga lokaler tillsammans med ett positivt och sammansvetsat team där professionalitet, hjälpsamhet och trivsel är viktiga pelare.

Vad betyder tjänsten för företaget?
Som kundkommunikatör är du ansiktet utåt till Vattenfalls kunder. Kundernas första kontakt är ofta med dig, och tack vare dig kan de få hjälp med sina frågor och även få en positiv bild av företaget. På så sätt är du en mycket viktig kugge i hjulet för Vattenfall.

Vad gör en kundkommunikatör?
•Besvarar kundernas frågor via telefon och e-post
•Jobbar med merförsäljning i syfte att ge kunden ett mervärde

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundkommunikatör?
•Börja den 22 augusti
•Delta i den fyra veckor långa utbildningen
•Trivas med merförsäljning och att jobba mot mål
•Ha goda kunskaper i svenska och engelska
•Ha god datorvana samt vana av att arbeta i flera system samtidigt
•Ha fullständiga betyg från gymnasiet
•Kunna arbeta alla olika pass: 08:00-17:00 samt 09:15-18:15
•Meriterande om du kan tala något av följande språk flytande: albanska, polska eller persiska
•Meriterande om du har arbetat med service och/eller försäljning tidigare

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
För att trivas i tjänsten som kundkommunikatör är du en person som gillar utmaningar och har ett brinnande intresse för kundservice. Du drivs och motiveras av att jobba mot uppsatta mål. Som person är det viktigt att du är lyhörd och positiv med en hög simultanförmåga.

Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Observera!
För att söka tjänsten är det obligatoriskt att genomföra det test som är kopplat till annonsen. Efter att du har skickat in din ansökan kommer en ruta där det står ”ta test”. För att testet skall fungera måste du ta bort spärr för pop-up fönster i din webbläsare.

Din ansökan kommer endast att beaktas för tjänsten om du genomför dessa moment. Eftersom urvalet sker löpande är det också viktigt att du skickar in din ansökan och genomför testet så snart som möjligt.

Har du frågor kring tjänsten?
1. Få svar snabbast genom att maila mig på helen.nilsson@manpower.se
2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 10

Vad kan ni erbjuda mig?
• Möjlighet att skaffa ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär samt ett värdefullt kontaktnät.
• En personlig konsultchef som du har löpande kontakt med under tiden du är uthyrd till kund
• Anställning enligt kollektivavtal med Unionen
• Friskvårdsbidrag

Varmt välkommen med din ansökan!

Gilla oss på Facebook!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 juli 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024