Ledigt jobb inom kundtjänst i Sollefteå

Arbetsbeskrivning

Nu behöver vi förstärkning och söker dig som brinner för kundservice och vill bli en av våra fantastiska medarbetare! Vår kund E.ON i Sollefteå behöver förstärka sin kundsupport omgående och därför söker vi nu fler drivna personer som vill jobba hos oss. Du kommer att hjälpa E.ON:s kunder med olika frågor via telefon och mail. Frågorna kan röra allt från fakturor och avtal till andra typer av kundärenden. Låter detta intressant? Tveka inte – sök idag!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Du kommer jobba tillsammans med ett positivt och drivet team hos E.ON i Sollefteå. Uppdraget kommer att starta med en introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver för att känna dig trygg i din nya roll.

Vad betyder tjänsten för företaget?
Som kundrådgivare är du en viktig kugge i hjulet för företaget. Tack var dig får deras kunder professionell hjälp och svar på sina frågor i olika ärenden. Du bidrar till att lösa kundernas problem och bygger på så sätt upp ett starkt förtroende för E.ON som företag. Du är företagets ansikte utåt!

Vad gör en kundrådgivare?
•Arbetar med att hjälpa kunder med olika frågor, allt från fakturor till avtal
•Arbetar med försäljning, både avtalsförsäljning och nyutvecklade tilläggstjänster
•Arbetar administrativt med mail, men även med telefonen som verktyg
•Informerar om kundens produktportfölj samt verkar för merservice och kvalité i varje samtal

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundrådgivare?
•Ha fullständig gymnasiekomptens
•Kunna arbeta olika tider då arbetstiderna kommer variera (dag/kväll/helg)
•Starta omgående och jobba heltid över sommaren (eventuell chans till förlängning)
•Goda kunskaper inom officepaketet
•Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
•Mycket meriterande om du talar/skriver ett tredje språk flytande
•Meriterande om du har erfarenhet av servicearbete inom telefon sedan tidigare
•Meriterande om du har tidigare erfarenhet av SAP

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Som person är du kommunikativ och lyhörd, du har förmågan att förmedla ditt budskap på ett förtroendeingivande sätt. Att arbeta med service och sälj är något som motiverar dig och du drivs av att arbeta mot uppsatta mål. Vi ser att du är serviceinriktad, flexibel och positiv som person.

Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Har du frågor kring tjänsten?
1. Få svar snabbast genom att maila mig på marie.ericson@manpower.se
2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 10.

Vad kan ni erbjuda mig?
•Ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär
•Ett värdefullt kontaktnät
•En anställning med kollektivavtal och allt vad det innebär (försäkringar, tjänstepension och goda fackliga relationer)
•En personlig konsultchef
•Friskvårdsbidrag

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 7 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 april 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024