OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Minso Solutions är ett IT-bolag som levererar tjänster inom forskningsadministration, bland annat Sveriges största ansökningssystem för forskning, Researchweb.
Genom vår långa erfarenhet inom forskning, sjukvård och informationsvetenskap har vi skaffat oss en unik förståelse för vår målgrupps behov. Vår flexibilitet och förmåga att möta våra kunders enskilda behov är central för vår utveckling och vägen till marknadens nöjdaste kunder. Läs mer om företaget på www.minso.se
För anställning på Minso Solutions i Borås söker vi en kundtjänstmedarbetare.
Tjänsten är på 100 % och arbetstiderna är förlagda dagtid måndag - fredag.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för diverse inkommande samtal och besök.
Administrativa uppgifter, kundsupport och merförsäljning ingår även i tjänsten.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du har hög social kompetens och ett tekniskt intresse. Du är serviceinriktad, tydlig i din kommunikation, noggrann, driven och har förmåga att skapa goda kundrelationer. Du talar/förstår svenska flytande och engelska obehindrat. Då upplärningstiden är relativt lång så måste viljan att stanna kvar på företaget en längre tid finnas.
Har du erfarenhet från kundtjänst och försäljning är det givetvis meriterande.
Är du rätt person för jobbet? Vänta inte med att söka!
Vi arbetar med löpande urval och ber därför om din ansökan snarast. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat och uppdaterat CV. För med information är du välkommen att kontakta oss via e-post
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?