OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu får vi på Experis in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger. Hos oss får du en trygg anställning och fina förmåner. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som varar sex månader, med god chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Arbetsuppgifter
Som 1st line support kommer du att arbeta på ett svenskt och världsledande företag i Helsingborg som är verksamt inom detaljhandeln. I rollen kommer du framför allt att lösa olika typer av tekniska ärenden över telefon, ge teknisk support över mejl och telefon och hantera IT-relaterade problem som kan uppstå hos användare. Utöver det kommer du att lotsa användare fram till möjliga lösningar på tekniskt relaterade problem och lösa inkommande ärenden via ärendehanteringssystemet. Att arbeta som konsult via Experis innebär både spännande och lärorika arbetsdagar, och vi lägger stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.
Mer specifikt kommer du att
* arbeta med first line support
* dokumentera ärenden
* ge råd och hjälp vid tekniska problem
* vid behov skicka kunder vidare till second line support.
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med first line support, tekniska ärenden och IT-relaterade problem. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med teknisk support, olika ärendehanteringssystem och Office 365.
Vi söker dig som
* har tidigare arbetslivserfarenhet inom IT- och kundsupport
* har goda kunskaper i engelska i tal och skrift
* har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
* har lätt för att samarbeta.
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Experis men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta Felicia Ahlin via e-post: felicia.ahlin@se.experis.com. Sök tjänsten senast redan idag! Urval och intervjuer hålls löpande.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Experis
Experis är världsledande inom IT-kompetens, projektlösningar och managed services. I takt med att behovet av IT-kompetens ökar, bistår vi våra kunder att utveckla sin IT-infrastruktur, applikationer, molntjänster och cybersäkerhet. Genom Experis Academy utbildar vi människor både i relevanta tekniska färdigheter och övriga avgörande "mjuka" förmågor. Vi får såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns över hela Sverige och är tillsammans med Manpower, Jefferson Wells och Talent Solutions en del av ManpowerGroup-koncernen. Läs mer på: www.experis.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Berg
Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson
Fredrik Wernqvist
AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr
Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke
Linda Holmberg
Kholod Hindi