Ledigt jobb som administrativ IT support i Linköping

Arbetsbeskrivning

Vi på Experis har ett ledigt jobb för dig som vill utvecklas inom IT. Vi söker nu dig som har en god känsla för service till ett spännande uppdrag inom IT. Tjänsten är en konsultanställning som supporttekniker inom It-administration med placering centralt i Linköping. Vi rekryterar omgående så kom med din ansökan redan idag!

IT, Information technology, IT-support, IT support, Request, Technology, Software, Systems, IT-administration, IT-admin, AD, Active directory, Outlook,Exchange, kundsupport, helpdesk, help desk, RAS, ITIL V3





Hur ser arbetet ut?

Jobbets främsta arbetsuppgifter är att besvara förfrågningar samt hjälpa till med behörigheter från kunder. Du skall i ditt arbete kunna ge professionell service vid utförande av IT beställningar samt ha förmåga att guida kunden genom dennes problem. I ditt arbete kommer du även att fungera som ett stöd till dina kollegor som arbetar inom 1st Line support.

- Mer information om företaget och rollen ges vid en personlig intervju.



Arbetstider: Vardagar, kontorstid

Uppdragslängd: Långsiktigt - minst 6 mån med god chans till förlängning

Omfattning: 100 %

Ort: Linköping

Vem är du?

Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult hos oss på Experis IT.

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och teknik och som vill jobba med service inom området. Du skall trivas med kontinuerlig kundkontakt, vara kommunikativ och ha lätta för att samarbeta med andra. I ditt arbete skall du vara driven och engagerad samtidigt som du är noggrann. Du har minst gymnasieexamen, meriterande är om din examen är inom IT-området.

För att passa i rollen behöver du vara:

* Anpassningsbar
* Prestigelös
* Stresstålig
* Social med en hög känsla för service

Vi vill även att du har erfarenhet av AD, Outlook/Exchange, RAS samt ITIL V3 Foundation.

Arbetet kan komma att ske på både svenska och engelska.

Vad kan vi erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Experis eftersträvar mångfald

Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila Kandidatspecialist My Ambrén på

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 11 april 2017

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024