Ledigt jobb som administratör i centrala Göteborg

Ledigt jobb som administratör i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Uppfyller du alla fördomar om administratören som "spindeln i nätet"? Vill du bygga ditt nät-verk och slänga ut lite trådar för att utveckla dina administrativa kunskaper? Då är du spindeln vi söker! Läs mer i annonsen nedan och sök redan idag! Vill du arbeta på ett företag som är specialiserade på frågor som berör miljö och hållbarhet.

Du kommer att arbeta på ett internationellt och expansivt bolag med kontor i centrala Göteborg. Företaget arbetar med tekniska lösningar i rening och hantering av luft i samband med utsläpp inom exempelvis tillverkningsindustri. Nu söker vi dig som är intresserad av att jobba inom administration/orderadministration

Vilka arbetsuppgifter ingår i tjänsten:

* Fakturering och kreditering. Faktura uppföljning.
* Hantering av förfrågningar och reklamationer.
* Kontakt med kunder och distributörer via telefon och e-post.
* Orderhandläggning.



Arbetstider: måndag - Fredag 08:00 -17:00, med viss möjlighet till flex.

Arbetet utgår från företagets kontor i centrala Göteborg. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via Manpower på 6 månader med mycket goda möjligheter till fortsatt utveckling hos både Manpower och vår samarbetspartner.



Vad krävs för tjänsten?

Du beskriver dig själv som spindeln i nätet, du är duktig på att koordinera och prioritera mellan olika arbetsuppgifter och bra service är för dig en självklarhet.

Du måste ha någon tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och/eller orderadministration.

Det är mycket meriterande om du är duktig i Excel, SAP, Visma, Oracle alternativt andra stora program eller affärssystem.



Vilka personliga egenskaper är viktiga?

För att lyckas i rollen som administratör är du noggrann, lättlärd med en flexibel och prestigelös inställning som gör att du på ett enkelt sätt anpassar dig till nya situationer och förutsättningar. Du har lätt att samarbeta med interna avdelningar och externa parter för att nå effektivitet och helhetslösningar. Att du trivs med att arbeta i team ser vi som självklart. Du har en god kommunikativ förmåga och är skicklig på att förmedla budskap både muntligt och skriftligt för att nå bästa möjliga resultat i ditt dagliga arbete.



Vad kan ni erbjuda mig?

* Möjlighet att utveckla dina erfarenheter inom administration.
* Chansen att knyta värdefulla kontakter hos våra kunder.
* Friskvårdsbidrag.
* Goda referenser för framtiden.
* Trygg anställning enligt Unionens kollektivavtal.



Hur söker jag jobbet?

Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Caroline Inal. Mailadress: Caroline.inal@manpower.se

Intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via registrerat cv.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2023
  • Ansök senast: 8 februari 2023

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024