Ledigt jobb som administratör i Göteborg!

Ledigt jobb som administratör i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som uppskattar att arbeta i en varierande roll med mycket sociala kontakter varvat med administrativa uppgifter? Har du en mycket god socialkompetens och trivs du med ordning och struktur? Då har vi tjänsten för dig!

Om tjänsten:

DEKRA Industrial AB verkar för ökad säkerhet inom en rad branscher via oberoende besiktning, provning och certifiering DEKRA är ett företag med stark ekonomisk tillväxt.

Dekra söker nu tillsammans med Manpower, ytterligare en medarbetare till sitt administrativa team i Göteborg. Start för tjänsten är tilltänkt att ske omgående. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag under 2022, men för rätt person finns goda möjligheter till långsiktig utveckling hos Dekra Industrial AB. Sysselsättningsgraden är 100% och arbetet förlagt till kontorstider.

Vad innebär uppdraget som administratör?

I rollen kommer du att ansvara för att olika administrativa uppgifter och support till båda interna och externa parter. Du kommer att vara en del av ett team och arbeta med flera affärsområden.

Du kommer som administratör arbeta nationellt i något av våra fyra förekommande administrativa teknikslag; Tryck, Lyft, Provning/Konsult samt Frontline, men har huvudansvar för specifika sektioner. Förekommande arbetsuppgifter är; fakturering, registervård, kontorsdrift, tidrapporter, leverantörsfakturor samt ärendehantering i CRM-systemet, där du stöttar företagets interna och externa kunder via mail och telefon.

Ansvarsområden och arbetsuppgifter:

* Internsupport i form av att hjälpa företagets interna produktionspersonal med ärenden, via CRM-system och telefon.
* Hantera ärenden via CRM-systemet samt ta emot kundsamtal såväl interna som externa
* Administrativt stöd vid utbildningar, exempelvis övervakning och granskning vid Pannskötarcertifiering på våra kontor men även ute hos kund
* Administrativt stöd vid kundbesök internt och externt på orten, men även digitalt via exempelvis Microsoft Teams
* Vara behjälplig vid frånvaro och semester på de kontor vi har reception
* Kontorsdrift där vi ej har reception; behjälplig med post- och pakethantering, beställning kontorsmaterial med mera
* Avtalshantering samt registervård av nya och befintliga kunder
* Sakgranskning och kontering av leverantörsfakturor
* Hantera besiktningsresultat samt fakturera inkomna jobb
* Kontrollera tidrapporter, registrera uppdragsanmälan, nyregistrering av kund, uppdragsfakturering



Vem söker vi?

Du är en lagspelare med god social kompetens. Du har tidigare erfarenhet av arbete med koppling till administration alternativt kundsupport. Du är en problemlösare som arbetar strukturerat och noggrant.

* Goda kunskaper utav Microsofts produkter (Windows, Word, Excel, Teams)
* God erfarenhet utav arbete i CRM-system (Ex. LIME, Sales Force, Service Now med flera)
* Meriterande om du har kunskaper i att använda mobilväxel i dator samt smarttelefon (Telia Touchpoint/ Softphone)
* Svenska (Flytande), engelska (Grundförståelse)
* Gymnasiekompetens

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på Erik.Kamp@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 29 januari 2022

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024