OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till reception på en statlig myndighet i centrala Stockholm. Är du vår nästa stjärna att arbeta med administrativt arbete? Då har vi tjänsten för dig! Sök jobbet som administratör redan idag, vi tillsätter tjänsten löpande!
Det här är ett uppdrag med start 1 juli 2022 till 31 december 2022 med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag-fredag 08:00-16:00. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare som är en statlig myndighet i Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Som administratör till reception arbetar man med internservice gentemot hela myndigheten. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar exempelvis bemanning i reception, IT-koordinering, telefonihantering, posthantering med mera. Olika arbetsuppgifter vanligt förekommande i en reception som exempelvis:
* Hantera inkommande och utgående post, paket och bud.
* Vara behjälplig vid efterfrågan av rekommenderad post
* Ta emot besökare och leverantörer
* Vara kontaktperson för vissa av arbetsplatsens leverantörer
* Vara behjälplig vid felanmälningar för t.ex. digital utrustning vid videokonferenser och lokaler
* Hantera passerkort för medarbetare, leverantörer och besökare enligt myndighetens säkerhetsrutiner
* Kvittera ut och in utrustning för digital arbetsplats samt telefon för nyanställda och konsulter
* Distribuera ut kringutrustning till den digitala arbetsplatsen samt telefon vid förfrågan.
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som är på jakt efter ett utvecklande arbete inom reception hos en statlig myndighet och som kan vara tillgänglig för start senast 1 juli 2022. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Som person ser vi att du är strukturerad, initiativtagande samt har god problemlösningsförmåga. Du behärskar gott och väl de svenska och engelska språken i tal som skrift. Vidare ser vi att du har god IT-vana samt goda kunskaper i Office-paketet.
För att vara aktuell för tjänsten behöver du uppfylla följande krav:
* Minst två års erfarenhet av administrativt arbete
* Erfarenhet av att ha arbetat i reception/Backoffice-funktion
* Mycket kommunikativ med god språklig förmåga som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
* Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt planera, genomföra och följa upp arbetsuppgifter
* Minst slutförd gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Victoria Lennartsson via e-post: victoria.lennartsson@manpower.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.