Ledigt jobb som administratör till Uddeholm AB

Ledigt jobb som administratör till Uddeholm AB

Arbetsbeskrivning

Du kommer att ingå i företagets marknadsavdelning som består av en innesäljfunktion och en avdelning med transportplanering med ca 20 medarbetare totalt.


Vill du bli en del av ett sammansvetsat och professionellt gäng som har roligt tillsammans på dagarna? Motiveras du av att lösa komplexa problem och av att ge service i världsklass? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Uddeholm AB en administratör för Uddeholm ABs räkning. I rollen ingår ansvar för ordermottagning, offerthantering och transportplanering. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör kommer du att jobba tillsammans med dina kollegor och assistera i ordermottagning, offert- och transportplanering. Du kommer att ha kontakt med Uddeholms kunder som finns både i Sverige och i övriga världen.







Om dig





Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa uppgifter såsom order- och offerthantering, fakturering och övrig administration. Vidare har du gymnasieutbildning samt pratar och skriver engelska flytande.





För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet.





Om Uddeholm AB

Uddeholm är världens ledande tillverkare av verktygsstål för industriverktyg. Det är ingen tillfällighet. I varje stålbit, i varje steg av processen, från råmaterial till slutprodukt, satsar vi hela vårt hjärta. Tekniken är viktig, kunskapen och produktutvecklingen likaså, men det handlar också om viljan och modet, kraften och framåtandan. Det handlar om glöden inom oss - om kärleken till stålet!" Besök gärna Uddeholm ABs hemsida www.uddeholm.com för att få reda på mer om deras verksamhet.







Hur du ansöker



För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss där du bifogar CV och personligt brev. Vid frågor kontaktar du Agneta Lännbjer via e-post: agneta.lannbjer@manpower.se eller telefonnummer: 054-221892.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Välkommen med din ansökan!



Övrigt



Uppdragslängd: Fram till årsskiftet 2022-2023 till att börja med. Placeringsort: Hagfors

Tillsättning: enligt överenskommelse

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 oktober 2022

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024