OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en Delivery manager redo för ditt nästa uppdrag? Se hit! Vi på Experis IT söker nu dig åt vår kunds räkning som vill spela en nyckelroll vid anpassning av leveranser och säkerställa en centrerad kund. Uppdraget är hos vår kund i Solna och pågår mellan 1/10 2018- 8/3 2019. Varmt välkommen med din ansökan idag!
Arbetsuppgifter som Service Manager:
Syftet med denna roll som Service Manager är att säkra kundleveranser och verksamheten inom kundengagemanget utförs i nivå med kontraktet. Delivery managern spelar en nyckelroll vid anpassningen av leveranser och säkerställer ett centralt samarbete mellan alla företagets enheter som levererar till kunden.
Huvudsakliga arbetsområden för tjänsten:
* Ansvarig för utförandet av leveranser från en marknadsenhet till ett klientengagemang.
* Säkra leveranser i enlighet med kontraktsförpliktelser.
* Att vara den främsta samarbetspartnern för namn-konton till Account Manager för att hantera och säkra tillväxten av kundengagemanget.
* Leda planeringen och genomförandet av leveransen av företagets engagemang till en klient. Säkerställa anpassning av olika leveransenheter med ett kundkonto.
Din profil för detta uppdrag
För detta uppdrag ser vi att du har en kandidatexamen inom företagsekonomi, datavetenskap eller Teknik. Ytterligare utbildning anses vara meriterade. Du har minst 2-5 års erfarenhet av liknande arbete. Vi ser även att du har kommunikativ ledarskapserfarenhet antingen som chef eller som projektledare samt erfarenhet av kundbemötande.
Gällande tekniska kunskapskrav ser vi att du har en grundläggande förståelse för IT-hantering och projektledning samt en teknisk förståelse och erfarenhet från olika typer av ramar som ITIL, SCRUM, Agile, DevOps, PM3.
Som person tror vi att du har ett tydligt affärstänk, är kreativ och en teknisk nyfikenhet. Du kan utan svårigheter samarbeta med andra såväl som på egen hand. Vi tror även att du är bra på att lyssna på vad kollegor och kunder säger såväl som på ett pedagogiskt och konstruktivt vis framföra kritik. Du är en kulturell förebild som kan leva efter företagets värderingar som samarbete och kundfokus. Vidare så ser vi att du är en diplomatisk person som kan hantera och leda andra personer och leverantörer.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis IT erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera branscher så som IT, Telecom, Bank, Finans och Industri. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklingsmöjligheter och breda erfarenheter. Tillsammans med din personliga Konsultchef hittar vi de rätta utmaningarna för dig och din karriär för att du ska kunna utveckla de kompetenser och mål som du vill.
Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Vi stödjer dig i din utveckling och bidrar med både studiematerial samt kostnaden för certifieringar. Vi erbjuder dig dessutom;
* Lön även när du är mellan uppdrag
* Semesterersättning
* Fast lön
* Försäkring
* Trygga kollektivavtal
* Pensionsavsättning
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande då tjänsten önskas tillsättas snarast. Har du frågor om rollen som konsult är du välkommen att maila Linnea P. Eriksson på linnea.persson-eriksson@se.experis.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson