OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos oss på Experis arbetar våra konsulter med varierande uppdrag hos de flesta av landets mest attraktiva arbetsgivare. Vår verksamhet erbjuder en spännande kombination av konsult- och rekryteringsuppdrag som möjliggör en attraktiv karriärväg för dig!
Arbetsbeskrivning
Till vår kund inom den kommunala sektorn söker vi nu en ekonomiassistent med erfarenhet av ett uppdrag på minst sex månader. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara följande:
* Leverantörsreskontra
* Dagskassor (hantera och redovisa)
* Hantera PlusGiro
* Löpande bokföring
* Scanning av fakturor
* Behjälplig vid månadsbokslut
Uppdraget är på heltid, centralt i Helsingborg och startar omgående.
Vem är du?
Förutom att du har erfarenhet av liknande roller så krävs det även att du är strukturerad och noggrann. Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du behöver också vara pedagogisk och socialt duktig för att på ett smidigt sätt knyta kontakter. Du är en prestigelös person och som har lätt för att samarbeta med kollegor. Du är trygg i såväl dig själv som i din arbetsroll vilket gör att du vågar stå upp för din åsikt. Du har god erfarenhet av Excel. Har du erfarenhet av Briljant och/ eller Ascendo så är detta meriterande.
Du har god förmåga att kommunicera i tal och skrift på svenska.
Vad kan vi erbjuda dig
Vi anser oss inte vara som alla andra, vi är stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper på uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Här får du också en utvecklingsplan, så att både du och din konsultchef är i samförstånd med vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.
Våra värderingar
Våra värderingar betyder mycket för oss, det är utifrån dem vi har skapat vår gemensamma värdegrund som hela tiden utvecklas med alla oss som jobbar på ManpowerGroup. Genom våra värderingar kan vi också tydliggöra den riktning vi tar som bolag, till våra konsulter, kandidater och kunder.
* People- vi bryr oss om människor och den roll arbetet har i deras liv. Vi respekterar människor som individer, litar på dem, stödjer dem och ger dem möjlighet att förverkliga sina mål i livet.
* Knowledge - vi delar med oss av vår kunskap, expertis och våra resurser. Vi lyssnar aktivt och använder den informationen för att förbättra våra erbjudanden, våra tjänster och våra relationer.
* Innovation- vi är föregångare i arbetslivet. Vi vågar vara innovativa, vara pionjärer och utvecklas. Vi utmanar hela tiden för att finna nya och bättre lösningar.
Experis eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson