.Ledigt jobb som Ekonomiassistent i Karlskoga

Arbetsbeskrivning

Experis Finance konsultverksamhet växer - nu söker vi en Ekonomiassistent. Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag med fokus på specialister inom IT, Engineering, Finance och Executive. Vi vänder oss till dig som är chef eller specialist och som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Till vår kund Gyttorp Jakt AB i Karlskoga söker vi nu en Ekonomiassistent med några års erfarenhet.

Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i en bred roll och självständigt arbeta med betalning, fakturering, påminnelser etc. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara:

* Fakturering

* Belåningsunderlag

* Kuvertering

* Avstämning av balanskonton

* Postöppning och sortering

Vem är du?

Du är gymnasieekonom eller motsvarande och har några års erfarenhet av brett ekonomiarbete. Du behärskar svenska språket flytande i tal och skrift. Vidare ser vi att du har god systemförståelse samt har arbetat i Navision och Monitor.

För att lyckas i rollen krävs det att du är självständig och trygg i din roll som ekonomiassistent. Du är kommunikativ och serviceinriktad. Du är noggrann och levererar kvalitet inom utsatt tid.

Du har ett sinne för detaljer samtidigt som du har överblick. Det är viktigt att du är prestigelös och kan hugga i där det behövs.

Vad kan vi erbjuda dig?

Experis är specialisten på specialister inom IT, Engineering, Finance och Executive. Vi ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana. På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag.

Experis är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson

Välkommen med din ansökan till Experis, specialisten på specialister. Urval sker löpande då uppdraget ska tillsättas omgående. Vid frågor vänligen kontakta konsultchef Sofia Nordgren 0586-344 53 eller Angelica Gunnarsson 0586-344 55

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 21 juni 2016

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


21 november 2024