OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann, självgående person med erfarenhet av arbete som ekonomiassistent? Vill du vara med och bidra till vår kunds framgångar samtidigt som du har roligt på jobbet? Då kan rollen som Ekonomiassistent hos vår kund vara helt rätt för dig. Välkommen med din ansökan!
Arbetsuppgifter
Som Ekonomiassistent kommer du att övervaka personalförmåner, tidrapportering och övriga personalutgifter och arbeta med fakturering. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Vem söker vi?
Till rollen som Ekonomiassistent söker vi framförallt dig som är en strukturerad och engagerad person som motiveras av att få ta eget ansvar och att få lära dig nya saker. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt ser vi att du har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, gärna med löneadministration, reskontra och fakturering. Utöver det ser vi gärna att du har en utbildning inom ekonomi.
Vidare har du goda kunskaper i Excel och har god vana av system som Vitec, Visma eller annat affärsystem
Övrigt
Tjänsten inleds med en anställning hos Barona. Målsättningen är sedan att tjänsten kommer att övergå till en tillsvidareanställning hos vår kund.
Tjänsten är på heltid under kontorstider och tillträde för tjänsten är omgående.
Bolaget sitter i moderna och fina lokaler i Västra Hamnen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sara.fogelberg@barona.se eller sofie.eriksson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!