Ledigt jobb som Ekonomiassistent i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Söker du nya utmaningar och har erfarenhet av att arbeta med kundreskontra? Vi på Experis Finance har nu ett spännande uppdrag som ekonomiassistent hos en av våra kunder i Stockholm. Du kommer att arbeta inom kundreskontra och tillhöra en grupp som arbetar med betalningsadministration. Varmt välkommen med din ansökan idag då tjänsten ska tillsättas omgående.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att tillhöra en grupp om 6 personer som arbetar med faktura- och betalningsadministration mot sina kunder. I din roll som ekonomiassistent kommer du att arbeta med betalningsadministration, manuell registrering, utredningar, avstämningar av konton och administration av lån.

Uppdraget ska starta omgående och är initialt på 6 månader med god chans till förlängning.



Vem är du?

Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi och erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent inom kundreskontra. Det är meriterande om du är van att arbeta med stora volymer. Du har mycket goda datakunskaper och är van vid att använda och sätta dig in i nya system. För att bli framgångsrik i den här rollen tror vi att du är en självständig, driven och flexibel person. Du är även strukturerad och noggrann, samt har förmågan att hantera flera delar i processen parallellt.



Vad kan Experis Finance erbjuda dig?

På Experis Finance är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig i din karriär. Genom en anställning hos oss får du en gedigen kompetensutveckling genom längre, kvalificerade uppdrag. Vi finns över hela Sverige och har majoriteten av Sveriges och Stockholms mest attraktiva företag som kunder. Konsultcheferna på Experis Finance i Stockholm är duktiga på att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, samt är mycket kunniga gällande Stockholms arbetsmarknad för ekonomer. Tillsammans med dig bygger vi en individuell karriärplan för dig.



Experis är ett värderingsstyrt företag med våra konsulters karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Vi erbjuder även samtliga anställda friskvårdsbidrag och företagshälsovård.



Ansökan

Ansök genom att registrera ditt CV via länken till höger, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta kandidatspecialist Natalie Richtnér på

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 4 oktober 2017

Besöksadress

Östra Hamngatan 20
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024