Ledigt jobb som Ekonomiassistent Leverantörsreskontra i Borås

Ledigt jobb som Ekonomiassistent Leverantörsreskontra i Borås

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett jobb där varje dag innehåller nya och spännande utmaningar? Då har du hittat helt rätt! Vi på Experis söker just nu dig som söker ett konsultuppdrag som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra hos vår kund i Borås. Vi söker en flexibel och lösningsorienterad person med som vill fortsätta utvecklas inom ekonomi. Låter det här som en spännande utmaning? Tveka inte att skicka in din ansökan!

Ort: Borås
Start: Snarast
Omfattning: 100%
Uppdrag: Konsultuppdrag som pågår fram till januari initialt



Om arbetet

Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Borås. Rollen som Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra innebär löpande ekonomiarbete som består av kontroll och bokföring av inkommande leverantörsfakturor, betalningar, avstämningar i bokslut samt hantering av påminnelser och kravrutin.



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med leverantörsreskontra och leverantörsbetalningar. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta med reskontra och att arbeta med ekonomisystem.



Vi söker dig som

* har gymnasieexamen inom ekonomi
* har minst två års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra
* är flytande i svenska i såväl tal som skrift

Det är meriterande om du

* har erfarenhet av IFS.



Låt oss på Experis bli din karriärpartner:

Experis är ett av Sveriges största konsultbolag inom IT, Engineering och Finance. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Hos oss kan du både gå som tillsvidareanställd konsult på ett specifikt uppdrag eller som samarbetspartner med eget företag. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på: https://www.experis.se/swe/vart-erbjudande/konsult/



Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Vi har tyvärr inte möjlighet att emot ansökningar via mail, men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Julia Höglund på julia.hoglund@se.experis.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Sjöberg
08-736 29 59
Lisa Lundeberg
08-4523367
Sonja Sand
016-15 57 37
Anna Aurell-Sundvall
08 - 736 29 66
Nina Rydingsvärd
013-355505
Hanna Eriksson
+4611194358
Magnus Carlhielm
0470-745587
Mattias Larsson
042 37 16 12
Camilla Rippe
031-61 72 67
Åsa Mårtensson
031-61 72 20

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2020
  • Ansök senast: 15 juli 2020

Besöksadress

Östra Hamngatan 20
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024