OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Handläggare på jakt efter nytt jobb? Vår kund i Hägersten behöver nu utöka sitt team med nya kompetenta kollegor och letar efter dig som uppskattar kombinationen av att få jobba både med handläggning och kundkontakt. Du kommer att bli anställd av oss på Manpower, så välkommen med din ansökan till oss!
Det här är ett konsultuppdrag med start första oktober och som varar tre månader med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vanliga kontorstider. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Om tjänsten:
Vi söker till vår kund, en statlig myndighet i Stockholm personer till rollen som handläggare. Som handläggare ska du ha förmåga att självständigt och effektivt söka och tolka information och sedan omsätta detta i praktisk handläggning. Du ansvarar för att utreda ärenden samt att kommunicera förslag till beslut i kunders ärenden. En stor del av arbetet innebär även kundkontakt via telefon. Som handläggare kommer du arbeta nära och vägledas av ansvarig chef. Ditt uppdrag kommer påbörjas med en kortare introduktionsutbildning.
Är du rätt för rollen som Handläggare?
Vi söker dig med en fallenhet för ärendehandläggning och som har erfarenhet av arbete som handläggare. Du är väldigt tillmötesgående, kommunikativ och professionell i din yrkesroll och arbetar troligen redan inom branschen. Vidare tror vi att du brinner för att leverera kvalitet i allt du gör och är van att arbeta mål- och resultatinriktat.
För att passa i rollen krävs att du:
* Har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga.
* Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
* Har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad.
* Har god datorvana.
* Har mycket goda kunskaper i svenska.
* Förstår och värdesätter människors olikheter.
* Inte har någon anmärkning vid UC-kontroll (kreditupplysning).
Komplettera gärna din ansökan med gymnasiebetyg.
Erbjudande
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.
Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor om uppdraget eller om rollen som konsult, är du välkommen att maila ansvarig Talent Acquisition Specialist Anna Bjellheim på anna.bjellheim@jeffersonwells.se
Artiklar i detta ämnet
- Klientifiera arbetslösa