Ledigt jobb som Inköpare!

Ledigt jobb som Inköpare!

Arbetsbeskrivning

Vi söker tillsammans med vår kund en Operativ Inköpare. Har du goda kunskaper inom inköp, leverans och returbevakning? Söker du en ny och spännande utmaning som kan innebära ett stort steg framåt i karriären? Är du en kreativ person som ser och har möjlighet att genomföra förbättringar och agerar på problem som uppstår i vardagen utan att vänta är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Som Operativ Inköpare ansvarar du för förfrågningar, utvärdera offerter samt sätta priser. Hantera och registrera ordrar, artiklar och ledtider. Du ansvarar för uppföljning av leverantörer och är delaktig i reklamationsärenden. Du arbetar tillsammans med ett inköpsteam. Du kan beskriva processer och samordna sådana för att ge kunderna bästa möjliga service.

Bakgrund
Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet inom inköp och logistik och har en utbildning inom området. Som person är du ansvarstagande, strukturerad och flexibel, du kan arbeta under eget ansvar inom givna tidsramar. Du är en person som gillar att arbeta med människor och som är duktig på att entusiasmera övriga medarbetare. Genom de dagliga internationella kontakterna så behöver du utnyttja dina kunskaper i att prata och skriva engelska flytande. Det är meriterande om du arbetat i IFS affärssystem.

Experis
Experis är ett värderingsstyrt bolag med ditt karriärmål i fokus och med ett långsiktigt engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal, kontinuerliga avstämningar om hur du trivs på din arbetsplats samt ett årligt karriärsamtal med din konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Ansökan
Du kommer vara anställd av Experis och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att pågå under 6 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning.
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV via länken.
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kontakta Sophie Jörnelius på Sophie.Jornelius@manpower.se
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2020
  • Ansök senast: 21 februari 2020

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024