Ledigt jobb som innesäljare i Stockholm

Ledigt jobb som innesäljare i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är i början av din säljkarriär och brinner för kundrelationer. Vill du utvecklas inom försäljning och bidra till företagets fortsatta expansion? Då är detta tjänsten för dig!

Jobbet som innesäljare hos oss innebär att du kommer att sköta mycket av kontakten med företagets befintliga kunder. Stort fokus ligger på att vårda och utveckla kundrelationer och du kommer att ha ett nära samarbete med övriga säljteamet. Tillsammans ser ni till att ge våra kunder den absolut bästa servicen.

Det är ett självständigt och varierande arbete i ett multinationellt, framgångsrikt och stabilt företag där vi har fokus på kvalitet och hållbarhet. Vi arbetar mot gemensamma mål och du kommer att få stöttande och engagerade kollegor. Hos oss får du arbeta kvalitativt med dina kunder och du får goda utvecklingsmöjligheter på kort och lång sikt i din roll och inom bolaget då vi är i en expansiv fas. Du erbjuds en bred och stimulerande roll, där du kommer att få lära dig mycket, en roll som aldrig blir monoton.

Dina arbetsuppgifter
Löpande kontakt med befintliga kunder via mail och telefon
Kundservice, ändringar hos befintliga kunder, ta emot klagomål och skicka vidare till driften
Merförsäljning
Arbeta i systemen samt köra email-kampanjer
På sikt lära sig att ringa och boka nya möten åt sälj

Vem söker vi?
Vi söker dig som trivs med att ha många kontaktytor då du kommer att samverka med samarbetspartners internt såväl som externt. Du brinner för god kundservice och är en fena på att skapa och bibehålla relationer. Vi ser även att du:

Har viss tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice
Har god IT-vana och är väl insatt i Officepaketet
Hanterar svenska och engelska flytande i både tal och skrift
Är strukturerad, noggrann och initiativrik
Meriterande med eftergymnasial utbildning inom försäljning

Vad erbjuder vi?
Nytt fräscht kontor på söder
Företaget är i ett expansivt läge och det kommer finnas goda utvecklingsmöjligheter
Utbildningen står vi för så klart.
Bra grundlön med goda provisionsmöjligheter.
Härligt glatt gäng
Individuella prestationer så väl som gruppmål sätts upp.

Kulturen präglas av en platt organisation med högt i tak och det finns stort utrymme för dina egna idéer. Som anställd på SOL Facility Services får du ett stort eget ansvar och blir en viktig person på företaget. Vi är ISO-certifierade och kollektivavtalsanslutna.

Ansökan
Vi tillämpar provanställning.   
Rekryteringen sker löpande. Ansökningar tas emot elektroniskt.

Tveka inte att söka rollen som Innesäljare redan idag.

Välkommen med din ansökan!

Om SOL Facility Services
SOL Facility Services är ett facility serviceföretag som levererar städ-, underhålls-, bemannings- och affischeringstjänster till privata och offentliga uppdragsgivare. Vår erfarenhet från besöksintensiva miljöer såsom kryssningsfartyg, tåg, processindustrin, hotell och offentliga lokaler gör vårt utbud av kompetenser i det närmaste unik.

SOL Facility Services är en del av servicekoncernen SOL med bas i Finland. SOL har mer än 14 000 medarbetare och har verksamheter i Finland, Ryssland, Baltikum, Danmark och Sverige. I Sverige är vi ca 700 anställda och levererar tjänster i och runt Stockholm, Skåne, Göteborg och Östergötland. Huvudkontoret är beläget på Södermalm i Stockholm.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Solreneriet AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 31 januari 2022

Postadress

Masthamnen Stads
Stockholm, 11630

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024