Ledigt jobb som kontorsansvarig till företag i Göteborg!

Ledigt jobb som kontorsansvarig till företag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som uppskattar att arbeta i en varierande roll med mycket sociala kontakter varvat med administrativa uppgifter? Har du en mycket god social kompetens och vill vara med och skapa en kultur och arbetsmiljö i världsklass? Då är detta tjänsten för dig.

Vad innebär tjänsten som kontorsansvarig?

Tjänsten erbjuder en unik möjlighet att bli en del av ett innovativt och framgångsrikt bolag som är verksamma på en global marknad. Du kommer i rollen att vara en del av HR-avdelningen och ansvara för uppgifter kopplade till kontoret och den dagliga verksamheten. I rollen kommer du att ansvara för att både administrativa uppgifter till båda interna och externa parter samt service i exempelvis form av att ta hand om besök. I rollen har du en stor individuell frihet att ta egna initiativ för att skapa en inspirerande och välfungerande arbetsplats.

Tjänsten är tilltänkt att starta omgående. Företaget kontor är beläget med goda kommunikationsmöjligheter från centrala Göteborg och arbetstiderna är förlagda till kontorstider. Tjänsten är långsiktig och är initialt ett konsultuppdrag med goda möjligheter till utvecklingsmöjligheter hos vår samarbetspartner.



Ansvarsområden och arbetsuppgifter:

* Leverantörshantering och planering/koordinering av tex städ, kaffeleverans etc.
* Verka för en trivsam arbetsmiljö vid kontoret inklusive köks och entré
* Besökshantering
* Event och kundaktiviteter - även behjälplig vid beställning av tex luncher och fika
* Arkivering och avtalshantering
* Kontorsinköp (förbrukningsvaror, mat etc.)
* Posthantering, in och utgående samt express/kurir
* Arbetsmiljöarbete, tex. kontorsrundvandringar, sekreterare i skyddskommitté, delaktig i skyddsronder
* Systemadministration
* Delar av introduktion för nyanställda



Vem söker vi?

Eftersom bolaget ständig befinner sig förändring är det viktigt att du som person är flexibel och gillar att ha många bollar i luften. Detta är en tjänst som kommer att växa och förändras i takt med att verksamheten växer och förändras och fokusområden kan komma att skifta. Du har en väl utvecklad känsla för - och förmåga att ge - service på en hög nivå, med detta följer även egenskaper som att vara lösningsorienterad och att ha en positiv inställning.

Tjänsten är en bred roll innehållande många olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden, det är också därför viktigt att du har förmåga att prioritera och lägga kraft där det är som viktigast för stunden. Då rollen inkluderar viss HR-administration är det viktigt att du har en hög integritet och noggrannhet.


* Meriterande med tidigare erfarenhet av likande tjänster
* Erfarenhet av att arbeta i Office
* Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
* Meriterande med B-körkort





Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.

Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar

Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00

Vid andra frågor får du gärna maila mig på Erik.Kamp@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 26 februari 2022

Liknande jobb