OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med att ge kundsupport i världsklass? Du kommer att ge support över telefon/mail samt sitta som spindel i nätet för lösa kunders behov. Rollen som kundservicekoordinator hos vår kund ger dig möjligheten att arbeta i en varierande roll med mycket kundkontakt.
För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs i en verksamhet som förändras, där du tar ett stort ansvar och följer gällande rutiner samt lagkrav. Du kommer att vara spindel i nätet för att lösa kunders behov enligt rutiner. Du är kommunikativ, gillar att ta egna initiativ samt arbete i ett team.
Arbetsuppgifter:
* Ordermottagning via EDI, telefon och mail
* Övervakning av orderflöde
* Leveransuppföljning
* Informera om uppdrag och övriga processer
* Hantera kreditlimiter samt informera om förskottsbetalning
Det här är ett konsultuppdrag med start på 6 månader med goda möjligheter till förläning. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund. Arbetstiderna är förlagda på vardagar och du kommer att arbeta heltid under kontorstider. Kundens lokaler är belägna i Mölnlycke.
Vem söker vi?
Först och främst letar vi efter någon med goda kunskaper och erfarenheter av kundvård. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupporterande tjänster samt du är gillar att arbeta strukturerat och är noggrann. Du är en lagspelare och har en förmåga att ta egna initiativ.
Hur söker jag tjänsten?
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila mig på Caroline.inal@manpower.se
Vi ser fram emot din ansökan!