OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill ta dig an ett spännande och roligt uppdrag inom kundsupport. Du kommer arbeta i ett härligt gäng med mycket kompetens. Låter det kul? För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter, både hos kund och genom Manpower!
Arbetsuppgifter:
Som kundsupport kommer du att ha en central roll och arbeta nära kund, försäljningschef, logistik, ekonomi och ingenjörsavdelningar.
Du kommer att arbeta med orderhantering, som innebär planering och samordning kring beställningar i företagets interna system och säkerställa att leveranser är i linje med Service Level Agreements (SLA).
Du kommer att hantera dagliga kontakter med kunder, fabriker och andra intressenter via telefon och mail. Du kommer också att hantera kontantinsamling och förseningar och kundklagomål med en balanserad känsla av brådska och hög kompetensnivå.
Dagtid, heltid, start omgående och året ut till att börja med.
För att klara detta uppdrag behöver du ha:
* Erfarenhet av kundservice och/eller försäljning samt administration
* Goda kunskaper i MS Office-produkter inklusive Word, Excel och Outlook
* Du är välorganiserad och kan prioritera
* God nivå i svenska och engelska både muntligt och skriftligt
Meriterande om du har arbetat i SAP och har teknisk förståelse.
Du kommer att jobba i en internationell miljö och ingå i en mångsidig härlig arbetsgrupp där du får möta spännande utmaningar och varierande arbetsuppgifter.
Som person är du positiv, lyhörd, serviceinriktad och kommunikativ. Vidare trivs du med ett engagerat och öppet arbetsklimat med periodiska intensiva perioder och högt tempo.
Hur söker du tjänsten
Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se.
Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00
Vid andra frågor får du gärna maila mig på anette.hogenius@manpower.se
Varmt välkommen med din ansökan!