Ledigt jobb som kundsupport i Göteborg

Ledigt jobb som kundsupport i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på Manpower en engagerad konsult till uppdrag inom professionell kundtjänst och administration för vår kund i Göteborg, en välkänd aktör inom bilbranschen.

Tror du också på att nyfikenhet och engagemang är nyckeln till framtida framgång? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst och vill ha ett jobb där du får bidra med service i världsklass? Vänta inte med att skicka in din ansökan!

Vad går arbetet ut på?

Uppdraget innebär att arbeta i en kundtjänstfunktion där du agerar rådgivare och erbjuder professionell service genom att besvara frågor från företagets befintliga och potentiella kunder, framförallt via telefon, mail och chatt. Rollen är väldigt fokuserad på kommunikation och uppföljningar då det är det viktigaste för kundupplevelsen. Arbetet går också ut på att erbjuda anpassade lösningar till kundunika förfrågningar.

Frågorna kan röra ärenden kopplat till försäkring, fakturor och olika produktbeställningar. Du kommer hjälpa kunder i deras beställningsprocess vilket innebär att uppdraget även innefattar en hel del administration. Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, kundsupport och problemlösning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb och ge bästa möjliga service. Du har även erfarenhet av administrativt arbete och har haft mycket kontakt via telefoni och är en fena på att kommunicera både i tal och i skrift. Är du intresserad av att arbeta i en global miljö och vara en del av ett mindre internationellt team där man jobbar tillsammans är detta möjligheten för dig!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:

* Besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt
* Hantera beställningar via interna processer och system
* Ansvara för att prioritera och eskalera feedback från kunder till interna team

I övrigt krävs det att du

* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* Har arbetat inom serviceyrke tidigare, allra helts minst 6 månader inom kundtjänst eller reception
* Har god systemvana och är van att arbeta med telefon och dator

Det är även meriterande för tjänsten om du

* Har haft yrken med mycket kundkontakt och försäljning
* Erfarenhet av något affärssystem
* Har branscherfarenhet
* Har B-körkort

Start: Gärna slutet av augusti månad
Uppdrag: 6 månader med mycket stor möjlighet till förlängning
Arbetstider: Måndag - fredag mellan kl: 9:20 -18:00



* Har du frågor kring tjänsten?

1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar på manpower.se
2 Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10.

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi börjar jobba med detta uppdrag i augusti och du kommer få en återkoppling på din ansökan.

Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juli 2021
  • Ansök senast: 4 augusti 2021

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024