Ledigt jobb som kundsupport i Göteborg

Ledigt jobb som kundsupport i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på Manpower en engagerad konsult till uppdrag inom professionell kundtjänst och administration för vår kund i Göteborg, en välkänd aktör inom bilbranschen. Tror du också på att nyfikenhet och engagemang är nyckeln till framtida framgång? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administration eller kundtjänst och vill ha ett jobb där du får bidra med service i världsklass, sök detta jobb idag!

Start: Omgående

Uppdrag: 6 månader med mycket stor möjlighet till förlängning

Arbetstider: Måndag - fredag, dagtid


Vad går arbetet ut på?

Uppdraget innebär att arbeta i en kundtjänstfunktion där du agerar rådgivare och erbjuder professionell service genom att besvara frågor från företagets befintliga och potentiella kunder, framförallt via telefon, mail och chatt. Rollen är väldigt fokuserad på kommunikation och uppföljningar då det är det viktigaste för kundupplevelsen. Arbetet går också ut på att erbjuda anpassade lösningar till kundunika förfrågningar.

Frågorna kan röra ärenden kopplat till försäkring, fakturor och olika produktbeställningar. Du kommer hjälpa kunder i deras beställningsprocess vilket innebär att uppdraget även innefattar en hel del administration.

Anställningen inleds med en introduktionsutbildning där du får lära dig det du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt.

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med service, kundsupport och problemlösning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och har en genuin vilja att göra ett bra jobb och ge bästa möjliga service. Du har även erfarenhet av administrativt arbete och har haft mycket kontakt via telefoni och är en fena på att kommunicera både i tal och i skrift. Vi ser gärna att du är innovativ och att du tycker det är roligt att utveckla och komma med förbättringsförslag för att effektivisera processer och verktyg för att ta kundupplevelsen till en ny nivå. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Är du dessutom intresserad av att arbeta i en global miljö och vara en del av ett internationellt team är detta möjligheten för dig!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att

* Besvara kunders frågor via telefon, mail och chatt
* Hantera beställningar via interna processer och system
* Ansvara för att prioritera och eskalera feedback från kunder till interna team

Det är även meriterande för tjänsten om du

* Erfarenhet av något affärssystem
* Har branscherfarenhet
* Har B-körkort

Har du frågor kring tjänsten?

1 Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svarpå manpower.se
2 Har du problem med din ansökan är du välkommen att kontakta vår kunniga webbsupport på 0771-55 99 10.

Har du frågor gällande jobbet i sig når du mig på anette.hogenius@manpower.se

Varmt välkommen med din ansökan, vi ser framemot att höra från dig!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in på Min profil på Manpower.se under Ansökningar.

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024