OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter? Gillar du att träffa nya människor och har lätt för att lära dig nya saker? Då är konsultrollen något för dig! Just nu söker vår kund i Mariefred en operativ inköpare som är driven och redo för nästa utmaning!
Du kommer att arbeta som konsult, vilket innebär att du är anställd av oss på Jefferson wells men arbetar som uthyrd konsult hos vår kund. Detta ger dig en mängd fördelar som vi gärna berättar mer om!
Startdatum: Omgående
Uppdragslängd: Föräldravikariat, minimum 8-9 månader.
Ort: Mariefred
Om tjänsten:
Rollen som Operativ inköpare innebär att du kommer ha en daglig kontakt med leverantörer. Du kommer genomföra arbetsuppgifter som att exempelvis skapa inköpsordrar, övervaka orderbekräftelser, bevaka inköpsordrar, kontinuerligt följa upp ledtider och priser samt att skicka ut offertförfrågningar.
Du kommer arbeta hos vår kund i Mariefred som är ett litet företag i en expansiv fas.
Är du rätt för rollen som Operativ inköpare?
Vi söker dig med en fallenhet för effektivisering, inköp och lönsamhetsoptimering och som har erfarenhet av inköp. För att lyckas i rollen krävs även att du har vana av att arbeta i affärssystem. Du är driven, målinriktad och väldigt tillmötesgående och professionell i din yrkesroll. Vidare tror vi att du brinner för att leverera kvalitet i allt du gör. Om du stöter på något du inte redan kan, vill du nyfiket lära dig mer om det.
Du har en akademisk utbildning inom lämpligt område och är i början av din karriär med något års erfarenhet av liknande arbete.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Jefferson wells men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lovisa Karlsson via e-post: lovisa.karlsson@jeffersonwells.se. Urval sker löpande så sök tjänsten redan idag!