Ledigt jobb som Orderadministratör i Huddinge

Ledigt jobb som Orderadministratör i Huddinge

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Är du en person som trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter? Gillar du att ha kundkontakt och har lätt för att lära dig nya saker? Då är konsultrollen något för dig Vänta inte med din ansökan!

Att jobba som Orderadministratör för Uniflex.
Den här tjänsten innebär att du kommer att vara anställd av Uniflex men sitta ute hos vår kund i Huddinge. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid. I dina arbetsuppgifter ingår att ansvara för avvikelsehantering och problemlösning och säkerställa god kundservice. Dessutom kommer du att besvara frågor från avsändare och leverantörer via telefon och administration av kundorder och inköpsorder.

I jobbet ingår till exempel att

* Administration av kundorder och inköpsorder
* Kontakt med kunder, leverantörer och samarbetspartners
* Enklare offerter
* Arbeta i och bevaka kundportaler
* Certifikatshantering
* Reklamationshantering.

Din profil
Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom administration att söka tjänsten, och ser även gärna att du har erfarenhet av administration. Om du har viss branscherfarenhet, har arbetat med liknande uppgifter tidigare och har erfarenhet av industri eller logistik ser vi det som meriterande.



Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se

Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 november 2020
  • Ansök senast: 4 december 2020

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


29 november 2024

Order Processing Specialist

Order Processing Specialist

28 november 2024