Ledigt jobb som Projektledare inom Office Management i Malmö

Ledigt jobb som Projektledare inom Office Management i Malmö

Arbetsbeskrivning

Just nu söker vi på Experis dig som vill ta dig an ett uppdrag hos en av våra kunder i mediebranschen. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får trygghet och stabilitet samtidigt som dina arbetsdagar blir väldigt omväxlande. Välkommen med din ansökan!

Det här är ett konsultuppdrag som varar tre till sex månader. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.

Att arbeta som Projektledare

Den här rollen är väldigt bred och operativ och i arbetsuppgifterna ingår bland annat att initiera och driva projekt både självständigt och i nära samarbete med andra. Du kommer att arbeta på ett stort, internationellt och expansivt företag i Malmö som är verksamt inom mediebranschen och uppdraget kommer att vara sex månader.

Till exempel kommer du att

* självständigt leda mindre projekt inom exempelvis inredning, flytt, renovering och "seating plans"
* administrativa arbetsuppgifter (exempelvis: ta in offerter, inköp, attestering av fakturor)
* stötta Facility Management teamet med ad-hoc uppgifter



Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta och leda mindre projekt inom Office Management. Du har ett öga för inredning, har ett estetiskt och kreativt sinne. Vidare är du en prestigelös person som gärna tar egna intiativ. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vi ser gärna att du har erfarenhet av projektledning, administrativt arbete och Facility Management.

Vi söker dig som

* har erfarenhet av projektledning
* har god datorvana
* har goda kunskaper i Microsoft Office
* talar och skriver svenska och engelska obehindrat
* har ett kreativt och estetiskt sinne.

Meriterande är om du har erfarenhet av inredning och Facility Management.

Erbjudande

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.

Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!



Om Experis

Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2020
  • Ansök senast: 19 maj 2020

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024