OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en naturlig fallenhet för att bemöta folk på ett trevligt sätt och har öga för detaljer? Är du den som gärna ger det lilla extra och som ser lösningen istället för problemet? Då kan det vara precis dig vi söker. Just nu söker vi på Manpower dig som vill arbeta som receptionist på Deloitte i centrala Stockholm. Uppdraget är på sex månader med chans till förlängning. Ansök redan idag!
Du kommer att vara anställd som konsult på Manpower men ditt arbete som receptionist är på företaget Deloitte. Deloitte är ett av Sveriges ledande konsult- och revisionsföretag. Deloitte är verksamma inom revision, skatterådgivning, riskhantering, finansiell rådgivning, digitalisering och managementkonsulting. Idag har Deloitte 312 000 medarbetare i 150 länder och vi fortsätter ständigt att växa. I Sverige finns de i Stockholm, Göteborg och Malmö, samt på ett 20-tal andra orter.
Vad ingår i tjänsten?
Som Receptionist på Deloitte kommer du att arbeta i en internationell och modern miljö. I rollen kommer du framförallt att ta emot besökare, leverantörer och anställda när de anländer till företaget. I tjänsten ingår även att ta hand om möten och konferenser. Du kommer att förbereda möteslokaler och konferensrum samt bistå medarbetare med information och hantera av beställningar i form av mat och dryck till konferensavdelningen. Du kommer också hantera post och bud, lånekort m.m och en del administrativt arbete bl.a. kontering av fakturor. Tjänsten startar i mitten av augusti och arbetstiderna kommer att vara måndag-fredag kl.7:30-17:30 på rullande schema.
Vem är du?
Som receptionist kan oförutsedda uppgifter och händelser dyka upp och allt ska hanteras med samma professionalism. Du är därför en person som har öga för detaljer och gillar att ge det lilla extra. Du har en social kompetens och har erfarenhet av att ha arbetat med service och i dina tidigare arbeten har du haft mycket kontakt med människor. Du är även van att arbeta i team och duktig på att samarbeta, men kan även arbeta självständigt om så krävs. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du är stresstålig och kan arbeta effektivt och strategiskt. Du lägger stor vikt vid att noggrannhet och slutför det som påbörjats. Det är meriterande om du har arbetat med liknande uppgifter tidigare och har erfarenhet av att hantera teknisk utrustning som kan förekomma i konferensrum.
Andra viktiga egenskaper är:
* är duktig på att kommunicera i både tal och skrift i Svenska och Engelska
* orädd inför ny teknik och system
* är van användare av Excel, Word och Outlook
* har erfarenhet av videomötesverktyg
Vad kan Manpower erbjuda?
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men kan få arbeta på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jenny Dollman via e-post: Jenny.Dollman@Manpower.se
Vi ser fram emot att höra från dig!