Ledigt jobb som säljkoordinator i centrala Göteborg

Ledigt jobb som säljkoordinator i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en driven, positiv person som trivs att arbeta i ett högt tempo med fokus på service? Trivs du vidare att arbeta i en internationell miljö med många kontaktytor? Då är det kanske just dig som vi söker. Vi söker nu efter dig som vill ingå ett välfungerande team hos en av våra samarbetspartner i centrala Göteborg. Vi ser fram emot din ansökan.

Om tjänsten

I din roll hos vår samarbetspartner kommer du få arbeta i en spännande administrativ roll. Mer specifikt innebär det att ha ett nära samarbete med säljarna och stötta dem administrativt med orderinflödet samt fakturering. I denna rollen krävs det att man kan jobba i ett högt tempo, ta snabba beslut, är strukturerad och brinner för service. I rollen bygger man vidare på ett nära samarbete med kunder och leverantörer. Start för anställningen kan komma att vara före semesterperioden, men start är även möjlig i slutet av sommaren. Arbetet är förlagt till kontorstider.

Anställningen kommer att initialt vara en konsultanställning hos oss på Manpower, men kan komma att erbjuda långsiktiga utvecklingsmöjligheter direkt hos vår samarbetspartner.



Vad krävs för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med handläggning, kundsamtal och service på både svenska och engelska på daglig basis. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av administration kring logistik samt transporter.



Vi söker dig som

* Har avslutad gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning inom exempelvis logistik är meriterande
* Har arbetslivserfarenhet inom logistik, service och/eller administration/bank
* Har god datorvana
* Du kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift.

Vi ser det som meriterande om du har

* Kvalificerad erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
* Erfarenhet av internationell handel
* Behärskar franska i tal och skrift

Vem är du?

Du trivs på ett stort bolag med servicemedvetna och kompetenta kollegor där man får ta ett högt eget ansvar, jobba i internationell miljö och tacklar varje dag med ett positivt förhållningssätt. Du är en glad person med ett öppet sinnelag, är nytänkande och tycker om att samarbete med andra och bidra med både egna idéer och energi till din arbetsgrupp.



Vi erbjuder

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.



Kontaktperson

I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av varför du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Erik Kamp erik.kamp@manpower.se

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2020
  • Ansök senast: 25 juni 2020

Liknande jobb


10 oktober 2024