Ledigt kundtjänstjobb hos Comviq i Borås!

Arbetsbeskrivning

Är du ny på arbetsmarknaden och på jakt efter ditt första jobb? Har du känsla för service och tycker om att prata i telefon? Stämmer beskrivningen in på dig? Sök då jobbet redan idag!

Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Du kommer att jobba på Transcom med att ta emot inkommande samtal från Comviqs kunder. Transcom är ett företag som strävar efter att skapa en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö för sina medarbetare. På företaget finns stora möjligheter till utveckling och goda chanser till en lysande karriär. Arbetsmiljön präglas av en härlig sammanhållning och gemenskap där du har möjlighet att lära känna nya människor och knyta kontakter för framtiden. Tjänsten är på 75%.

Du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower men arbetet sker ute hos Comviq på Transcom. Uppdraget startar under v. 16 och inleds med 7 veckors betald utbildning. Vi arbetar löpande med att tillsätta tjänsterna och det är därför viktigt att vi får in din ansökan så snart som möjligt för att du skall få möjlighet att bli en del av Comviqs kundtjänst.

Vad betyder tjänsten för företaget?
I Comviqs kundtjänst spelar du en ytterst viktig roll gällande kundernas upplevelse av företaget. Du är företagets ansikte utåt. Du agerar som en god representant för företaget med ständigt fokus på kundens bästa.

Vad gör en kundtjänstmedarbetare?
•Tar emot inkommande samtal från Comviqs kunder och besvarar deras frågor kring exempelvis, fakturor och abonnemang.
•Ger kunderna service av hög kvalité, är lyhörd för deras behov och önskemål samt gör allt för att uppfylla dessa. En del av detta sker genom merförsäljning där du erbjuder Comviqs kunder förmånliga produkter och erbjudanden.
•Du kommer att arbeta i flera olika datorsystem samtidigt där du navigerar för att hitta information och administrerar ärenden.

Vad måste jag kunna innan jag börjar som kundtjänstmedarbetare på Comviq?
Du behöver inte ha tidigare erfarenhet inom service eller kundtjänst, vi ser snarare till din vilja och potential att utvecklas och växa in i rollen som kundtjänstmedarbetare.

•Vi ser att du har fullständiga betyg från gymnasiet.
•Har god datorvana.
•Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Vi letar efter dig som brinner för service och med stor drivkraft och engagemang för att utvecklas i rollen Vi ser att du trivs med att jobba i ett högt tempo. Är du tävlingsinriktad är detta ett stort plus!

Hur söker jag jobbet?
Sök tjänsten via ansökningslänken. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Ring Manpower Talent Center på 031-61 72 30. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.

Vad kan ni erbjuda mig?
•Fast månadslön plus provision
•Genom en anställning via oss kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
•Du har också möjligheten att få en fin referens för framtida anställningar.
•Eftersom du kommer jobba med Comviq, Transcom och Manpower som är tre välkända varumärken så möjlighet att skaffa dig en tung merit.
•En personlig konsultchef.
•Anställning enligt kollektivavtal med Unionen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 16 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 75% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 mars 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024