Ledigt som som administrativ kundsupport i Karlstad

Ledigt som som administrativ kundsupport i Karlstad

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående och serviceinriktad person som är nyfiken på problemlösning, kundsupport och administration? Trivs du dessutom i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett stort eget ansvar tillsammans med dina kollegor i teamet? Då är jobbet som administrativ kundsupport något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett världsledande, marknadsledande och nytänkande företag!

Ledigt jobb som administrativ kundsupport inom transport och logistik i Karlstad

Arbetsuppgifter

Som administrativ kundsupport kommer du att arbeta på ett världsledande, marknadsledande och nytänkande företag i Karlstad som är verksamt inom transportbranschen. I rollen kommer du framför allt att hantera fakturering och ersättningar till kunder, administrera och hantera ärenden och arbeta med felsökning och problemlösning. Utöver det kommer du att vägleda kunder på ett serviceinriktat och professionellt sätt via telefon.

Mer specifikt kommer du tillsammans med ditt team arbeta med att:

* ge kunderna support
* arbeta med fakturafrågor
* hantera reklamationer
* registrera information i företagets affärssystem
* rapportera och hantera avvikelser

Är du rätt person för jobbet?

Den här tjänsten passar dig som vill arbeta i team och att du är en lagspelare. Ni arbetar tillsammans mot de satta målen på kort och lång sikt. Du ska gilla att arbeta med administration, fakturahantering, kundservice samt reklamationshantering. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb med god service. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av administration, service och logistik.

Vi söker dig som

* har fullständig gymnasieutbildning
* har arbetat med administration
* har god systemvana och lätt att lära sig nya system
* talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Erbjudande

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Sök tjänsten idag!

Vid frågor är du välkommen att kontakta Agneta Lännbjer på telefonnummer: 054-221892. Sök tjänsten senast den 2020-10-11. OBSERVERA; Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut, så vänta inte med din ansökan.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2020
  • Ansök senast: 11 oktober 2020

Liknande jobb


10 oktober 2024