Ledigt sommarjobb på Tele2Business, Savedesk

Arbetsbeskrivning

Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång. Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.

Hur är det att jobba på Tele2?

Hos Tele2 kommer du jobba tillsammans med ett positivt, driftigt och resultatinriktat team som dagligen strävar mot att ge bästa tänkbara service till varje kund. Man jobbar individuellt med att besvara samtal men man har alltid ett gäng glada kollegor i sin närhet att dela dagen med. Här får du möjlighet att lära känna nya människor och knyta kontakter för framtiden.

Vad kommer jag att göra som medarbetare på Tele2business savedesk?

Du besvarar inkommande samtal från Tele2s företagskunder som ringer in med frågor som rör deras abonnemang. För jobbet erbjuds en fast lön plus provision där du har goda möjligheter att påverka din egen lön. Uppdraget startar den 12 juni och fortlöper hela sommaren till den 31 augusti. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagd på dagtid måndag-fredag. Arbetet sker hos Tele2 men du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower. För rätt person finns goda chanser till förlängning efter sommaren!

Vad behöver jag kunna för att söka jobbet?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med eller på Tele2. Du behärskar Tele2's stödsystem och har ett proffessionellt bemötande. Du brinner för kundkontakten och är en duktig säljare. Du är mogen, ansvarstagande och ambitiös.

Vad betyder tjänsten för företaget?

Som kundserviceagent har du en viktig roll i att upprätthålla Tele2s goda rykte. Tack vare dig får Tele2s kunder den hjälp de behöver och kanske ett erbjudande de inte kan tacka nej till! Du bidrar till att öka kundnöjdheten och på så sätt är du ansiktet utåt.

Hur söker jag tjänsten?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Observera den korta ansökningstiden. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten? Maila mig på För tekniska frågor angående din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00. Varmt välkommen med din ansökan! För fler jobbtips, gilla oss på Facebook!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 7 april 2017

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024