Ledigt uppdrag som kundservicekoordinator inom spännande bolag!

Ledigt uppdrag som kundservicekoordinator inom spännande bolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en kundservice utöver det vanliga? Brinner du för att leverera service på en hög nivå och har du tidigare erfarenhet från arbete i kundtjänst eller kundsupport? Vår kund i Mölnlycke söker just nu efter ett värdefullt tillskott till sin kundserviceavdelning för att erbjuda den bästa servicen. Vänta inte med att skicka in din ansökan, tjänsten startar omgående och intervjuer sker löpande!

Vad innebär rollen som kundservicekoordinator?

Uppdraget innebär att du kommer att arbeta inom ett läkemedelsföretag på deras kundserviceavdelning. Tjänsten omfattas av en bredd av arbetsuppgifter och innebär orderhantering, krediteringar, övervakning av ordertrafik och kunddialog vi mail och telefon samt övriga löpande kundserviceuppgifter. Kundservice har daglig kontakt med beställande kunder, huvudkontor och detaljhandlare vilket bland annat är apotek, kommuner och landsting. Tjänsten kräver ingen produktkunskap men du behöver vara handlingskraftig för att hjälpa kunderna på bästa sätt.

Det här är ett konsultuppdrag med start under slutet av augusti och som initialt sträcker sig under 6 månader framåt med goda möjligheter förlängning hos kund eller hos oss på Manpower. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund. Arbetstiderna är förlagda på vardagar och du kommer att arbeta kontorstider.

Exempel på arbetsuppgifter

* Ordermottagning via interna system, telefon och fax enligt uppsatta rutiner
* Besvara samtal och frågor, informera om uppdrag och processer
* Hantering av kreditlimiter samt vid behov informera om förskottsbetalning
* Underhåll av grunddata för slutkund
* Medverka vid övriga förekommande arbetsuppgifter på avdelningen

Vad söker vi hos dig?

Vi söker dig som är förtroendegivande, har en god förmåga i att ge service och skapa goda kundrelationer. Du trivs med att vara inom en verksamhet där du får ta stort ansvar och vara spindeln i nätet. Att lösa kundens problem driver dig framåt och du trivs en i en roll där du får vara lösningsfokuserad och använda ett strukturerat arbetssätt. Noggrannhet, engagemang, driv, ansvar och god kommunikativ förmåga är ytterligare egenskaper som beskriver dig. Du har inga problem med att ta egna initiativ och komma med förbättringsförslag. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i affärssystemet IFS eller projektarbete.

Kravprofil:

* Gymnasieutbildning
* Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom serviceyrket med kundservice/support
* Goda kunskaper inom Officepaketet
* Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
* God förmåga att hantera flera system samtidigt

Hur söker jag tjänsten?

Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt före sista ansökningsdatum.



Varmt Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2021
  • Ansök senast: 1 augusti 2021

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024