OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.
Du är en mycket duktig administratör som är van vid att hantera och driva många parallella projekt. Med ditt stora driv och engagemang ser du till att alltid ge bästa möjliga service och stöd till verksamheten, kunder och andra externa kontakter. Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och har lätt för att ta ett helhetsgrepp över dina uppgifter. I rollen som lednings- och marknadsassistent är det viktigt med proaktivitet och en förmåga att ta egna initiativ samt att ha hög integritet.
I arbetsuppgifterna ingår:
• Administrativ support till VD och ledning
• Planering, koordinering och förberedelse av möten samt skriva mötesprotokoll
• Ta fram presentationer och rapporter för olika tillfällen
• Bearbetning av olika texter och översättningsarbeten från och till engelska
• Publicera material på intranätet, webb m.m.
• Attestera leverantörsfakturor och hantera utläggsredovisning
• Vara kontaktperson mot vissa externa grupper
• Leda projekt
Det finns i övrigt möjlighet att forma innehållet i tjänsten utifrån din kompetens.
Formella krav
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, administration, marknadsföring, kommunikation, digitalisering
• Erfarenhet av liknande uppgifter
• Mycket god förmåga i PowerPoint och Excel
• Mycket goda kunskaper i tal och skrift, både på svenska och på engelska
• Meriterande med erfarenhet av projektledning
• Meriterande med erfarenhet av digitalisering
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i olika system
Övrigt
Du rapporterar till Previas VD. Placering Stockholm, Vasastan.
Vi undanber oss kontakt från annons- och rekryteringsbolag.