OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en ledningsassistent till ett internationellt konsultföretag i IT-branschen med placering centralt i Stockholm Arbetsbeskrivning Vår kund behöver till sin ledningsgrupp dig som brinner för god service, har en förmåga att se lösningar och ligga ett steg före.Vår kund kan erbjuda dig ett spännande och omväxlande arbete där en dag inte är den andra lik.I tjänsten ingår att ta fram presentationsmaterial, sköta korrespondens både på svenska och engelska, ibland även på tyska.Tyskakunskaper är därför meriterande.Du kommer att boka resor och lokaler.Arrangera bolagsstämmor och konferenser samt ansvara för den dagliga administrationen så som att skriva protokoll, arkivering och dokumentation. Vem är du?Du trivs som bäst när tempot är högt och din kreativitet och serviceförmåga är efterfrågad.Du ser lösningar där andra ser problem och du har ett lugnt, öppet och flexibelt förhållningssätt. Stämmer beskrivningen in på dig?Då erbjuder vi dig konsultbranschens roligaste jobb!Tjänsten omfattar en heltid.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65