Ledningsassistent sökes till Skandia Fastigheter

Arbetsbeskrivning

Våra kontor, köpcentrum, bostäder och samhällsfastigheter är samlade i 124 fastigheter – eller 1,1 miljoner kvadratmeter – huvudsakligen i de tre storstadsregionerna. Med 150 medarbetare skapar och förvaltar vi rum för fler, och i slutändan ska det ge en långsiktigt god avkastning till Skandias 1,4 miljoner ägare.

Rollen

Skandia Fastigheter söker nu en självständig och utåtriktad ledningsassistent. I rollen som ledningsassistent kommer din huvuduppgift vara att supportera ledningsgruppen som består av åtta personer med ett stort mått av integritet och lyhördhet. Du är den som prioriterar, hanterar och organiserar de flesta av ledningsgruppens gemensamma aktiviteter, stora som små. Här erbjuds du ett varierat arbete och nedan följer exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden som ingår i rollen:

•       Ansvara för administration av kallelser, presentationsmaterial och protokoll i samband med ledningsgrupps- och styrelsemöten

•       Kontorsansvar för huvudkontoret på Jakobsbergsgatan 22 inklusive receptionist

•       Rese-, mötes- och konferensbokningar av diverse karaktär

•       Behjälplig vid budget och prognosarbete

•       Ansvara för resebyrå

•       Uppdateringar på intranätet

•       Ansvara för administration av bolagsarkiv och externt dokumentarkiv

•       Support till HR med administration

•       Support till Juridik gällande, bolagsformalia, arkiv, ansvarsdelegering med mera

•       Support till Kommunikation & Marknad vad gäller eventplanering och utförande av dessa

Skandia Fastigheter sitter i fina, moderna lokaler på Jakobsbergsgatan 22. Du kommer att rapportera till HR-chefen men arbeta med hela ledningsgruppen.

Vem söker vi?

Vi söker dig som arbetat i en liknande roll i minst fem år, kanske som VD-assistent eller Executive Assistant. Vi ser att du som person är självgående, lösningsorienterad och besitter en stark integritet då du ofta kommer i kontakt med konfidentiell information. Vi ser att du är kommunikativ och utåtriktad då rollen har många kontaktytor. Du tycker även att det är kul att komma med egna idéer och ta initiativ.  

I din roll hanterar du ett stort inflöde av information så det är av stor vikt att du kan läsa av, hålla ordning och reda, prioritera och hitta effektiva och smarta lösning. Vi ser gärna att du vill ligga steget före, har en positiv attityd och en hög grad av servicekänsla. Du kommunicerar obehindrat på svenska och har en mycket god digital förmåga.

Nyfiken på att veta mer?

I den här rekryteringen samarbetar Skandia Fastigheter med The Pace/Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Christina Stenbeck på christina.stenbeck@thepace.se.

Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på www.wise.se och du får då svara på tre korta frågor. Om du går vidare i processen kommer du inom några dagar att få genomföra två arbetspsykologiska tester. Vi vill nämligen tidigt i processen samla in så mycket fakta som möjligt för att vi ska kunna göra den bästa matchningen. Som kandidat får du göra testerna tidigt i processen eftersom vi vill säkerställa ett objektivt, fördomsfritt och rättvist urvalsarbete.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2022
  • Ansök senast: 23 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Assisterande Fleet Manager

Assisterande Fleet Manager

28 november 2024

Chefssekreterare

Chefssekreterare

27 november 2024

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

Chefsassistent, Barn- och ungdomspsykiatrin, Umeå

26 november 2024