Ledningsassistent till spännande organisation inom miljö

Ledningsassistent till spännande organisation inom miljö

Arbetsbeskrivning

Koordinering, administration och support i kombination med en framåtlutad och fartfylld organisation där miljön står i fokus - det är en sammanfattning av detta uppdrag. Sök tjänsten idag då start är omgående.

OM TJÄNSTEN
Vi letar nu efter en Ledningsassistent för vår kunds räkning. Vår kund är en ideell organisation som är en förening inom miljö och hållbarhet. I detta uppdrag ges du en unik möjlighet att få inblick i föreningens viktiga arbete vars syfte är att främja en bättre miljö. Du kommer främst att assistera två nyckelpersoner inom föreningen, men även samarbeta tätt med andra medarbetare inom organisationen. Detta är en fartfylld och värderingsstyrd arbetsplats, där intresse och engagemang för miljöfrågor är genomgående.

I denna roll kommer du bland annat att:
- Hantera kalender och mötesbokningar.
- Hantera resebokningar och utlägg.
- Underlätta för att skapa en smidig kommunikation med interna och externa kontakter.
- Praktisk hantering kring interna och externa möten.
- Övriga administrativa uppgifter och koordinering tillkommer.

VI SÖKER DIG SOM
- Har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter/administration/koordinering.
- Har god systemvana och kunskaper inom Office-paketet.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska muntligt och skriftligt, då språken används i arbetet.
- Har mycket god förmåga att utföra sitt arbete på ett proaktivt och självständigt sätt.
- Har mycket god struktur, förmåga att prioritera samt kommunicera.
- Har integritet och hög personlig mognad.
- Har ett intresse för miljöfrågor.

Övrig information:
- Start: Omgående (oktober/november).
- Placering: Stockholm. Möjlighet till distansarbete när arbetet tillåter.
- Omfattning: 100%, 4 månader med möjlighet till förlängning.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2023
  • Ansök senast: 18 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Receptionist till Thoraxkirurgiavdelning i Lund

Receptionist till Thoraxkirurgiavdelning i Lund

3 oktober 2024

Administratör

Administratör

3 oktober 2024

Administrativ assistent till rehabenheten

Administrativ assistent till rehabenheten

3 oktober 2024