OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Brukar du få höra att du ligger steget före? Har du förmågan att skapa struktur och ser till att hålla deadlines? Vill du vara en del av ett bolag med bra stämning där man ställer upp för varandra? Då är det dig vi letar efter!
Som ledningskoordinator kommer du vara ett administrativt stöd till VD och övriga i staben. Det är en bred och omväxlande roll där du själv får möjlighet att bygga upp rollen till viss del.
Ansvarsområden
Dina arbetsuppgifter som ledningskoordinator:
Delta i olika projekt inom koncernen
Stöd till VD vid planering och förberedelser inför styrelse- och stabsledningsmöten
Sammanställa och hantera mötesunderlag, mötesnoteringar, månadsrapporter och styrelserapporter
Ta fram och sammanställa presentationsmaterial
Stöd till VD i administrativa och praktiska frågor
Supportera övriga företagsledning vid behov
Hantera intern och extern korrespondens från VD
Kontaktperson för allmänna ledningsfrågor och leda ärenden rätt
Kontaktperson för bokning av konferenslokaler i föreningens fastighet
Koordinera och planera interna och externa evenemang och konferenser
Räkna och ta fram offerter/kostnader för olika aktiviteter
Kvalifikationer
För att passa i rollen tror vi att du är prestigelös och självgående i ditt arbete. Du har hög integritet och är bra på att kommunicera med god förståelse för servicearbetet. Vi tror även att du har sinne för design och layout och har viss finansiell kunskap. Du tycker om att ta egna initiativ och har god förmåga att lyfta blicken lite extra för att se vad som behöver göras.
Flytande i svenska språket, tal och skrift
Goda kunskaper i officepaketet
Några års erfarenhet av servicearbetet
Meriterande med högskoleexamen inom relevant område
Meriterande med erfarenhet av detaljhandel och projektledning
Meriterande om du har arbetat med en liknande tjänst tidigare
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag : 7 januari 2022
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför gärna så snart som möjligt.
För information : I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad.
Kontakta gärna Hanna Wide på telefon 072 064 91 06 eller hanna.wide@randstad.se för mer information.
Om företaget
OK ekonomisk förening (OK) är ett medlemsägt ägarbolag som funnits i över 95 år. Vår viktigaste uppgift är att skapa värde för våra medlemmar och ägare, både i form av ekonomiska fördelar samt genom tillfredsställelsen av att bidra till ett mer hållbart samhälle. Tillsammans äger vi 50 procent av ett av Sveriges största drivmedelsbolag, OKQ8, samt flera andra verksamheter inom mobilitet och energi. Läs gärna mer om oss, våra verksamheter och medlemmar på OK.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044