OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Feelgood har nya spännande uppdrag på gång och därför vill vi förstärka vårt team
Vår vision är Sveriges friskaste kunder. Feelgood Företagshälsovård finns på ett 60-tal orter runtom i Sverige och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård till sin ca 10 000 anslutna kundföretag.
På den virtuella enheten Access finns idag ca 30 medarbetare som erbjuder chefsstöd, rådgivning och bokning till Feelgoods kunder virtuellt via telefon, mail och videomöten. Vi sitter i ljusa fräscha lokaler på Telefonplan i Stockholm. Feelgood vill leva som vi lär och erbjuder bland annat kollektivavtal, friskvårdsbidrag och jobbar mycket med vår ergonomi och hållbar hälsa.
Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Arbetets innehåll
Som telefonisköterska på Feelgood Access hanterar du samtal från Feelgoods kunder som består av både små och stora kundföretag och organisationer. Vi erbjuder chefs- och medarbetarstöd inom områdena hälsa och arbetsmiljö samt bokning av delar av Feelgoods tjänsteutbud. Verksamheten befinner sig i en utvecklingsfas så är du nyfiken och engagerad och vill vara med och påverka så kan du vara den vi söker. All kommunikation med kund sker via telefon och mail.
Arbetsgruppen består av framförallt sjuksköterskor och undersköterskor i blandade åldrar. Arbetet håller ett högt tempo med en trevlig arbetsmiljö och engagerade kollegor. Arbetstid är vardagar 07:30-17:00.
Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som är leg. sjuksköterska. Erfarenhet inom försäljning eller med kundrelationer värderas högt, likaså kunskap inom företagshälsovård. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska samt känner dig bekväm att arbeta i flera olika IT-system simultant.
Kanske har du arbetat några år inom vården och vill utvecklas inom andra områden. Kanske arbetar du idag på ett försäkringsbolag och vill ge dig in i företagshälsovården eller har vana av telefonrådgivning och vill jobba vidare med chefsstöd.
Personliga egenskaper
Du gillar högt tempo, är kundorienterad och affärsmässig. Du trivs att arbeta i grupp och ser värdet i att använda teamets kompetens för att möta kundens behov. Du har mycket god kommunikationsförmåga och trivs med att kommunicera via telefon. Du är flytande i tal och skrift på svenska och engelska.
Ansökan
Ansökan sker via länk in annonsen. Vi ser att du i din ansökan bifogar; CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill jobba hos oss och med tjänsten vi utlyser.
Har du frågor
Kontakta Konsultchef Andrea Tåhlin via mail andrea.tahlin@feelgood.se
Sista ansökningsdatum
Vi intervjuar löpande så vi ser fram emot din ansökan redan nu.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukskrivningsepidemi i Sverige