OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia Bemanning tar nu nästa steg i vår satsning på tjänstemän - både vad gäller rekrytering och uthyrning.Vi söker därför dig som är beredd att anta utmaningen att tillsammans med övriga i teamet utveckla vår tjänstemannaaffär.Du erbjuds ett spännande och omväxlande arbete med ett stort mått av självständighet och eget ansvar.Vi söker två personer, en till Eskilstuna och en till Västerås.Du kommer: .ansvara för hela rekryteringsprocessen (kravprofil, sökprocesser, intervjuer, urval, tester, referenstagning, presentation, anställning och uppföljning)..ha personalansvar för vår uthyrda personal vilket betyder att du träffar både våra kunder och anställda regelbundet..ansvara för försäljning mot både nya och befintliga kunder.Du har tidigare erfarenhet från rekrytering och personalarbete.Har du även erfarenhet från tjänsteförsäljning är det en merit.Vidare vill vi att du har högskole- eller universitetsutbildning och några års arbetslivserfarenhet.Körkort och god datavana är ett krav.För att trivas med jobbet som säljande konsultchef ser vi att du är målfokuserad, driven och resultatinriktad.Du gillar att arbeta i högt tempo och har hög energinivå.Vi söker en lagspelare som är både affärsmässig och förtroendeingivande.Samarbete och prestigelöshet är avgörande för att trivas i vårt företag.Låter det intressant?Tveka då inte att kontakta oss!Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut personal till industri-, teknik- och logistikföretag.Lernia Bemanning AB är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige.Lernia Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och är kvalitets- och miljöcertifierat.Besök oss gärna på www.lernia.se