OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en entreprenör som drivs av att göra affärer? Nu har du chans att bli en i Lernia Bemannings team i Borås. Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med fullt fokus på kunden och affären. Erfarenhet Vi söker dig som brinner för att genom företagsspecifika bemanningslösningar (inhyrning, hyrrekrytering och rekrytering av såväl yrkesarbetare som tjänstemän) skapa utveckling för såväl oss som våra kunder. Vi vill att du har erfarenhet och framgång från tjänsteförsäljning med bra kontakter inom svensk industri. Det är mycket positivt om du har praktisk erfarenhet från arbete inom industri-, teknik- eller logistikföretag. Vi ser gärna att du har erfarenheter av arbetsledning och att du i någon form även har arbetat med rekrytering. Entreprenörskap, målfokusering, affärsmässighet, resultatorientering, engagemang, högt tempo, flexibilitet, prestigelöshet och lagarbete är avgörande för att trivas och lyckas hos oss. Arbetsuppgifter Du kommer att: Sälja in våra tjänster mot såväl nya som befintliga kunder. Utveckla långsiktiga relationer och samarbeten med kunder. Ansvara för hela rekryteringsprocessen (kravprofil, sökprocesser, intervjuer, urval, referenstagning, presentation, anställning och uppföljning). Ha personalansvar för vår uthyrda personal vilket betyder att du träffar både våra kunder och anställda regelbundet. Bidra till utveckling av vår verksamhet och våra tjänster. Samarbeta med vår storkundsgrupp Utarbeta avtalsförslag baserat på kundens krav och alla de tjänster vi erbjuder marknaden Tillsammans med våra systerbolag hitta helhetslösningar till våra kunder Körkort och god datorvana är ett krav.