Lernia Bemanning utökar verksamheten i Karlstad

Arbetsbeskrivning

Är du en entreprenör som drivs av att göra affärer och att rekrytera personal? Nu har du chans att bli en i Lernia Bemannings team i Karlstad. Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med fullt fokus på kunder och affärer. Vi söker dig som brinner för att genom företagsspecifika bemanningslösningar (inhyrning, hyrrekrytering och rekrytering av framförallt tjänstemän) skapa utveckling för såväl oss som våra kunder. Arbetsuppgifter Du kommer att: - Sälja in våra tjänster och utveckla relationer mot såväl nya som befintliga kunder. - Utarbeta avtalsförslag baserat på kundens krav och alla de tjänster vi erbjuder marknaden - Ansvara för hela rekryteringsprocessen - kravprofil, sökprocesser, intervjuer, urval, referenstagning, presentation, anställning och uppföljning. - Ha personalansvar för vår uthyrda personal vilket betyder att du träffar både våra kunder och anställda regelbundet. - Bidra till utveckling av vår verksamhet och våra tjänster. - Samarbeta med vår storkundsgrupp - Tillsammans med våra systerbolag hitta helhetslösningar till våra kunder Erfarenhet Du har erfarenhet från rekrytering och personalarbete. Det är meriterande om du har erfarenhet från tjänstemannarekrytering och god kännedom om det lokala företagandet i Karlstad med omnejd. Du är en engagerad och lyhörd person som gillar att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Personalgruppen du kommer att arbeta i är relativt liten, vilket innebär att samarbete och prestigelöshet är avgörande för vår framgång. För att trivas med jobbet som konsultchef hos oss måste du ha tävlingsinstinkt och vara resultatinriktad samtidigt som jobbet ställer krav på laganda. Du är bra på att skapa goda och långsiktiga relationer på alla nivåer i ett företag. Som person är du affärsmässig och förtroendeingivande. Körkort och god datavana är ett krav.

Sammanfattning

Liknande jobb


24 oktober 2024

23 oktober 2024