OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teknisk administratör
Ser du möjligheter i förändringar och gillar att jobba med problemlösning? Är du tekniskt lagd och har lätt för att lära dig nya system? Är du framförallt driven av att lära dig nya saker och lätt för att skapa kontakter? Då är den här rollen för dig!
Vi söker dig med erfarenhet inom drift/el/underhåll/teknik för kommande uppdrag i rollen som teknisk administratör eller liknande tjänster. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administration samt har en teknisk bakgrund.
OBS! DETTA ÄR EN INTRESSEANMÄLAN FÖR KOMMANDE UPPDRAG OCH GÄLLER ALLTSÅ INGEN AKTUELL TJÄNST.
Arbetsuppgifter
Du som teknisk administratör kommer att ansvara för uppgifter som till exempel:
• Hantera och analysera insamlad mätdata.
• Arbeta med kreativ problemlösning för att hantera avvikelser i insamlad data eller processer.
• Ständigt optimera och effektivisera processer gällande insamling och hantering utav data.
• Sammanställa och rapportera insamlad data samt hantering.
• Jobba med att förstå kunders behov och förväntningar.
• Kontinuerligt förbättra produkten och/eller tjänsterna mot kund.
Övriga uppgifter kan tillkomma.
Kompetens
Vi söker dig med minst gymnasial utbildning, önskvärt inom teknisk/el- inriktning eller administration. Du behöver kunna föra dig obehindrat i såväl svenska som engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av mätinsamling och/eller mätvärdeshantering, erfarenhet från elkraftsbranschen samt arbetat med elarbeten.
Personliga egenskaper
För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du som söker gillar att jobba i en omväxlande miljö med mycket problemlösning. Du är självständig på din väg mot uppsatta mål. En god förmåga att kunna samarbeta med andra och vara flexibel när det behövs är även viktigt i denna roll. Du håller en positiv attityd och bidrar till god stämning.
Den viktigaste egenskapen är att du är driven och på egen hand ständigt söker information! Du ska vara nyfiken och vilja lära dig.
Vi värderar de personliga egenskaperna högt.
Övrigt
• Placeringsort: Stockholm,
• Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kunden. Uppdragslängd kan variera.
Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete.
Erbjudande:
En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag.
Hur du ansöker
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se eller telefonnummer: 072-601 48 46 om du har några frågor eller funderingar.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se] (https://www.lernia.se/).