OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är det kanske du som vill hoppa ombord och bli en ovärderlig resurs på vår storslagna resa mot framtiden?
Kort om tjänsten
Som Personalplanerare hos oss kommer du att arbeta med allt från att hantera personalfrågor, attestera tider för personalen till att hjälpa till vid nyanställningar.
Det är en administrativ roll men innefattar även att man är serviceinriktad och gillar att jobba med människor. Du har även lätt för att hantera många olika bollar och ser inga problem, utan bara lösningar.
Vad säger kollegorna
Vi tog pulsen på dina framtida kollegor för att se hur det är att jobba på Nordlog. Så här lät det:
” Det bästa med Nordlog är att varje dag swishar arbetstiden förbi, ingen dag är sig lik och rastlös blir man inte hos oss ”
” Det är alltid roligt på jobbet och vi löser alltid våra utmaningar tillsammans genom att hjälpa varandra, friheten och ge utrymme för egna beslut i jobbet”
”Vi börjar varje dag med att äta en gemensam frukost och flera gånger per år åker vi på olika aktiviteter. På speciella dagar så som fettisdagen bjuds det på semlor.”
Fler saker som gör livet extra trevligt på NordLog
· Stora utvecklingsmöjligheter på ett bolag med höga ambitioner
· Friskvårdsbidrag
· Flexibilitet! Vi arbetar under devisen frihet under ansvar
· Möjlighet att när verksamheten tål det, arbeta hemifrån
· Fri telefoni
Vem är då vår nya kollega?
Vi söker dig som ser möjligheter i stället för problem, värdesätter personlig service och besitter social kompetens. Du är noggrann med en god administrativ ådra, analytisk och gillar att jobba med människor.
Vi är ett litet företag där alla hjälps åt så man får inte vara rädd för att rycka in där det behövs.
Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter så får vi ta och boka in ett möte.
· God datorvana
· Flexibel
· Gymnasiekompetens
Övrig information
Tillsvidareanställning på 100% som föregår av sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse och arbetstiden är förlagd dagtid 8-17 med placering i Borås.
Vi kommer att hålla dem första intervjuerna på torsdag den 10 november, så Välkommen med din ansökan redan idag.
Om NordLog
NordLog startades upp under vårvintern 2012. Företaget var ett distributionsåkeri baserat i Borås och var DHL:s underleverantör. Under 2017 breddades serviceutbudet med en budbilsverksamhet för att bli Nordens självklara transportval.
NordLog fortsatte att utvecklas och under 2018 skapades en bemanningsservice som riktade sig till transportsektorn. Idag erbjuder vi serviceinriktade och kompetenta chaufförer som kompletterar åkerinäringen i Sjuhäradsbygden. År 2020 kom nästa steg i vår utveckling då vi köpte in en lastväxlare. NordLog har nu utvidgats till Västra Götalands entreprenadmarknad. Men vi vill växa ännu mer!