Letar du efter nytt jobb inom kundtjänst, då har vi tjänster för dig!

Letar du efter nytt jobb inom kundtjänst, då har vi tjänster för dig!

Arbetsbeskrivning

Är du sugen på att byta bana inom jobb eller kanske utvecklas inom service? Då har vi tjänster för dig!

Webhelp Nordic är ett företag som riktar in sig på kundtjänst inom olika brancher och företag. Vi är ett företag som ständigt växer vilket gör att vi ofta letar nya stjärnor som vill växa med oss!

För att förenkla processen att söka till oss lägger vi nu ut en annons när du spontant kan söka tjänster hos oss, oavsett när du kan påbörja en ny tjänst eller vilken typ av roll du är ute efter.

På Kalmar-kontoret har Webhelp Nordic klienter som bland annat Viasat, Telia, Fortum och Cancerfonden. De olika uppdragen riktar in sig på olika typer av kundtjänst som exempelvis säljande kundtjänst och support. Uppdragen skiljer sig även från inkommande samtal till utgående samtal.

Vad kan Webhelp Nordic erbjuda dig?

Vi är ett företag som ständigt växer vilket gör att det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill och visar framfötterna. Vi har högt i tak och anser att det är viktigt med trygghet och att ha kul på jobbet! Vår arbetsplats präglas av olika typer av aktiviteter och olika sätt att skapa en trivsam miljö, stora som små. Vi har självklart kollektivavtal då vi anser att en trygg anställning är av stor vikt.

Om du tycker att detta låter som något för dig, tveka inte att lämna din ansökan redan idag! Ansvarig rekryterare på plats kommer att kontakta dig så fort en matchning mellan ledig tjänst och din profil har gjorts.

Om du har frågor får du självklart kontakta oss så hjälper vi dig!

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024