Lettisk kundtjänst medarbetare till Zinzino

Arbetsbeskrivning


Zinzino växer så det knakar och behöver förstärka sin organisation ytterligare. Därför söker vi dig som tycker om att arbeta med service, support och försäljning och som alltid sätter kunden i centrum! Tillsammans med dina kollegor på support och försäljningsavdelningen ger du våra kunder och återförsäljare en positiv och givande kontakt med oss.

 

Arbetsuppgifter

• Telefon och mailsupport till företagets Lettiska kunder och återförsäljare och vid behov även stötta de övriga Baltiska länderna.
• Administrativa uppgifter såsom databashantering och fakturaärenden
• Registrering, avvikelsehantering och uppföljningsarbete
• Hantering av reklamationsärenden
• Merförsäljning till företagets befintliga kunder
• Uppsökande kontakt med företagets befintliga kunder
• Hantering av företagets kunder som önskar att avsluta abonnemang


 

Kvalifikationer

Vi tror att du har Lettiska som modersmål och har stor förståelse för svenska i tal och skrift. Språkkunskaper i de övriga Nordiska länderna alt. ryska, polska, estniska eller litauiska är meriterande.

 

Vi önskar att du har dokumenterad erfarenhet av att jobba med service, kundtjänst, support och/eller försäljning där du hanterat många av de till kundtjänst tillhörande arbetsuppgifter såsom bla fakturaärenden samt reklamationsärenden. Du skall hantera Officepaketet obehindrat.

 

Vem är du?

Du är en positiv människa med ett välutvecklat servicesinne som alltid sätter kunden i fokus. Du är både effektiv och initiativrik. Du har lätt för att hantera stress och kan jobba med flexibilitet. Du tycker om kontakten med kunder och motiveras av att uppnå resultat och kundnöjdhet i ditt arbete. Att bemöta kunder och återförsäljare som pratar svenska eller något av de andra nordiska språken samt engelska är inget problem för dig.

 

Vad erbjuder vi dig?

Vi är ett ungt, expansivt och intensivt företag som huserar i nya fräscha lokaler i Västra Frölunda. Vi är ett gott gäng som tillsammans strävar efter att ha en givande arbetsdag och att leverera vårt absolut bästa till våra kunder.

 

Arbetstid/Varaktighet

100% tillsvidareanställning, måndag-fredag 8.15-17.15, arbetstiderna kan komma att varieras. Tjänsten innebär 60% kundtjänst/support samt 40% utgående samtal till befintliga kunder. Tillträde sker efter överenskommelse.

 

Ansökan

Zinzino samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. Du söker tjänsten via www.pspartner.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser att vi får din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 10:e December 2013. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gabriella Christiansen på telefon 0707-962917 eller gabriella.christiansen@pspartner.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Sjöberg

Lena Wadenby

Anna Petersson

Gabriella Christiansen

Mats Törn

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PSPartner
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid
  • Publicerat: 19 november 2013

Besöksadress

FABRIKSGATAN 7
None

Postadress

Fabriksgatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024