OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bilia satsar på tillväxt och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en Leveransadministratör till vår avdelning Central biladministration i Skövde. Bilia erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter.
På Bilia arbetar vi enligt värdeorden; engagemang, kompetens, respektoch att vara äktaoch som blivande medarbetare är det därför av största vikt att du kan identifiera dig med dessa. För oss är det viktigt med en inkluderande kultur där alla är välkomna och där vi med glädje och värme tillsammans tar hand om våra kunder och tillgodoser deras behov och önskemål utifrån våra olika roller. Inte minst är det även viktigt att vi lyfter varandra och har kul tillsammans på jobbet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I rollen som Leveransadministratör kommer du ingå i ett team, där ni alla jobbar för att uppnå gemensamma mål och leverera bästa service till interna och externa kunder. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att jobba med administration kring bilaffären. Som Leveransadministratör kommer du ha kontakt med dels Bilias generalagenter, men även med andra Bilia-kollegor, såsom säljare, marknadschefer och medarbetare i övriga funktioner inom administration.
Kompetenskrav
Om du har erfarenhet från en liknande roll ser vi detta som en stor fördel. Det är meriterande om du har kunskap i våra IT-system Tacdis, Kobra, VISTA, Distrinet och Katt. I rollen som Leveransadministratör behöver du kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att trivas på Bilia och i rollen som Leveransadministratör måste du ha ett stort intresse för service och alltid sätta kunden i fokus. Bilia värdesätter högt att du är en samarbetsvillig person som förstår värdet av bra teamarbete. Som Leveransadministratör är det viktigt att du är flexibel och trivs med ett varierande arbetstempo. För den här rollen vill vi att du har ett sinne för att administrera och känner dig trygg med att prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Anställningen är en tillsvidareanställning, på heltid, med sex månaders provanställning och placering i Skövde.Vid frågor vänligen kontakta rekryterande chef.
Urvalsarbetet sker löpande och därför vill vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Conny Eriksson
010-497 60 01
-
Gunnar Lesaque
08-734 73 09
Eva Huring
Patrik S Widmark
021-17 89 45
Håkan Springfeldt
010-497 32 42
Kenneth Andersson
010-497 44 10