OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bildeve söker en leveransadministratör
Bildeve växer och behöver fler engagerade medarbetare. Nu söker vi en leveransadministratör till leveransadministrationen på vår huvudanläggning Helsingborg. I Helsingborg finns bland annat skade- och servicecenter, butik, biluthyrning, däckcenter och försäljning av nya och begagnade bilar. Hemma hos Bildeve är det hjärta, omtanke och kvalité som gäller vilket du identifierar dig med. Vi erbjuder dig en spännande och social arbetsmiljö där du får möjlighet att ta ansvar. Vår vision är 100 – vi tycker att det känns konstigt att sikta lägre.
Tjänstebeskrivning
I rollen som leveransadministratör kommer du ingå i ett team, där ni alla jobbar för att uppnå gemensamma mål och leverera bästa service till interna och externa kunder. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är att jobba med administration kring bilaffären. Som leveransadministratör kommer du ha daglig kontakt med generalagenter, medansvariga och kunder.
Kompetenskrav
Om du har erfarenhet från en liknande roll ser vi detta som en stor fördel. Det är meriterande om du har kunskap i Tacdis, Distrinet och CIS men inget krav. I rollen som leveransadministratör behöver du kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.
Personliga egenskaper
För att trivas på Bildeve och i rollen som leveransadministratör måste du ha ett stort intresse för service och alltid sätta kunden i fokus. Du ser fram emot att ingå i ett team och sätter laget framför jaget. Som leveransadministratör är det viktigt att du är flexibel och trivs med ett varierande arbetstempo. För den här rollen vill vi att du har ett sinne för att administrera och känner dig trygg med att prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Anställningen är tillsvidare och på heltid, vardagar 9-18, med placering i Helsingborg.
Kontaktpersoner på detta företaget
Dennis Mårtensson
Ted Ekberg
Christian Törnqvist
Oscar Gustafsson