Leveransadministratör till Bilföretag i Kista

Leveransadministratör till Bilföretag i Kista

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet som administratör? Vill komma till ett tryggt och humant företag där du kan utvecklas? Då har vi en spännande möjligt för dig!

Start: Omgående
Plats: Kista
Längd: 6 månader (goda möjligheter att bli överrekryterad)

Vår kund

Vår kund ingår i en internationell privatägd koncern. Koncernen grundades i Sverige och har huvudkontoret i Stockholm. De är väletablerad på marknaden och erbjuder goda karriärmöjligheter inom koncernen.

Nu utökar de leveransavdelning och erbjuder en spännande roll för dig är en administratör som brinner för supportera både kunder och kollegor. Hos vår kund blir du en del av ett stort kontor med trevliga kollegor och en god arbetsmiljö.

Din profil

Vi söker dig som är ansvarstagande och prestigelös. Du är kommunikativ och är van med en stödjande roll, där samarbete och kommunikation är av stor vikt. Du är strukturerad och engagerad i ditt arbete. Rollen som Leveransadministratör hanterar du genom din din tidigare erfarenhet av administration hos en större organisation.

Du trivs i en arbetsmiljö med stor serviceanda, du klarar av att hålla många bollar i luften och att arbeta i flera system parallellt. Som person har du lätt att samarbeta och kommunicera med dina kollegor, du ställer upp och hjälper till där det behövs.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Nära samarbete med säljare
- Beställning av bilar hos generalagenter
- Säkerställa att finansiering
- Sköta registreringsprocessen hos Transportstyrelsen
- Tillse att bilarna är korrekt försäkrade
- Säkerställa att alla ekonomiska transaktioner på bilarna är utförda


Skallkrav

- Eftergymnasial utbildning inom administration
- 1 års erfarenhet som administratör
- Intresse för bilbranschen
- Motiveras av att supportera både kunder och kollegor
- Du har en stark framåtanda och vill utvecklas hos en arbetsgivare


Meriterande

- Erfarenhet som Leveransadministratör, biladministratör eller liknande

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2022
  • Ansök senast: 14 september 2022

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024